Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Gratis Produktfotografering

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96849
    C.Fors
    Deltagare

    En glad fotograf här..

    Nästa vecka har jag mycket tid över och är sugen på att utöka min portfolio beträffande produktfoton.

    Istället för att fota prylar endast för portfolio, är det även kul att jobba åt en “kund” som dessutom har behov och önskemål.

    Jag pratar både om ordinarie produktfoto samt mer effektfulla bilder av samma produkt, mer åt reklambildshållet. Bilder som kan användas i banners och liknande.

    Hör av er via pm, berätta om vad det är för produkt ni vill ha gratisbilder på (är öppen för förslag så länge det inte är textil, för det har jag redan så mycket av). Får ni mig intresserad så plåtar jag utan kostnad. Så först till kvarn med något kul.

    Blir det av så får ni även skriftliga rättigheter att använda bilderna på företagets hemsida för all framtid.

    Jag har min fotostudio i Linköping, för långväga intressenter kan vi säkert komma överens om frakt och retur till er.

    Har fotat tidigare åt:
    http://www.minikungen.se (samtliga bilder)
    http://www.neckwear.se (diverse bilder, bland annat samtliga klockor)

    #130825
    C.Fors
    Deltagare

    Tack så mycket för alla erbjudanden, alltid kul när man kan hjälpa till med det man brinner för.

    Nu har jag hittat två intressanta/utmanande uppdrag i två helt olika genrer så jag släpper denna gratisförfråga.

    Är det någon som är intresserad av billiga produktbilder så hör av er så kan vi säkert komma överens. Innehar f-skatt.

    #131742
    Solsken
    Deltagare

    Jag var en av de två lyckligt utvalda som fick jättebra bilder av Christian
    Tack så mycket för all tid lagt på mina produkter! Kan varmt rekommenderas för den som behöver få lite produkter fotade:)

    #131744
    Per Nilsson
    Deltagare

    @Solsken 29556 wrote:

    Jag var en av de två lyckligt utvalda som fick jättebra bilder av Christian
    Tack så mycket för all tid lagt på mina produkter! Kan varmt rekommenderas för den som behöver få lite produkter fotade:)

    Har du några bilder upplagda i butiken som man kan kika på?

    Med vänlig hälsning
    Per

    #131842
    Solsken
    Deltagare

    Har inte hunnit så långt ännu, men det är på G

    #146230
    C.Fors
    Deltagare

    Här är bilder jag har tagit till webbutiker på min tillfälliga webbsida.
    Där är bland annat bilder från de två uppdragsgivare jag fick i denna tråd.

    Produktbilder

    Hör av er om ni är intresserad av prisvärda produktbilder.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.