Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Hjälp med Sökmotoroptimering

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99897
    kalsonger
    Deltagare

    Jag tänkte ta hjälp med optimeringen till min web-butik. Är det någon som har några förslag på bra företag eller personer som ni kan rekommendera och vad man ska tänka på när man anlitar någon för detta arbete. Sen vad som är ungefär rimligt att det kommer att kosta för att optimera mot ca tre sökord och som jag vill att de ska komma ca bland de tre första i serpen t. ex. strumpor kan vara ett av dem.

    #162390
    Bjorn
    Deltagare

    Rätt bra konkurrens på det så du får nog vara beredd på att betala en väsentlig summa om du ska upp i de placeringarna, om det ens är möjligt.

    #162399
    NO LINGO
    Deltagare

    Ska du göra det så gör det ordentligt dvs anlita folk som kan det och var beredd på att det kan kosta en slant. Du får vad du betalar för gäller även här :) Varför inte ta ett snack med Magnus Bråth tex och få hjälp med en första analys så att du vet vad som behöver göras och vad det kan tänkas kosta.

    #162411
    Rikard
    Deltagare

    Strumpor ger du fanken i du!! :)

    #162456
    kalsonger
    Deltagare

    Jag har tagit kontakt med Magnus Bråth och de ska hjälpa mig med en del sökord och det stämmer att det kostar en slant. Så vi får se om det blir lönsamt hoppas det.

    #162653
    ocbgb
    Deltagare

    Jag är i uppstarten på min webshop och går i samma tankar, hur har det gått? Kan du inte skriva ett par rader hur din lösning ser ut?

    #162838
    kalsonger
    Deltagare

    Det har bara gått en vecka sedan jag anlitade Magnus så det har inte hänt något ännu. Får nog vänta någon eller flera månader innan man kan se något resultat. Skriver mer då.

    #163505
    AndyOlsson
    Deltagare

    Jag skulle tipsa om Building Blocks.

    #163548
    bigfish
    Deltagare

    Om du fortfarande behöver hjälp med optimeringen av webbsidan så kan jag rekommendera en person som jag jobbat med.
    Han är grymt duktig och tar dessutom ett mycket billigare pris än de flesta.
    Om du inte har något emot att prata/skriva på engelska så är han your man.

    #163554
    MagnusJohansson
    Deltagare

    Så kalsonger ska ta hjälp av någon som inte kan svenska att optimera en svenska nätbutik?

    @bigfish 64249 wrote:

    Om du fortfarande behöver hjälp med optimeringen av webbsidan så kan jag rekommendera en person som jag jobbat med.
    Han är grymt duktig och tar dessutom ett mycket billigare pris än de flesta.
    Om du inte har något emot att prata/skriva på engelska så är han your man.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.