Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Hjälp med adwords

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 34 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99903
    kalsonger
    Deltagare

    Blev kontaktad av ett företag som ville hjälpa mig med mina adwords kampanjer och de heter Earlymedia. Är det någon som har någon erfarenhet från dem, de lät väldigt seriösa tyckte jag. De hade ingen bindningstid utan endast en prova på månad till och börja med så man får se om man blir nöjd eller inte.

    #162460
    danielandersson
    Deltagare

    AllaBolag brukar vara bra att kolla: Early Media AB – Företagsinformation

    #162636
    Robiin
    Deltagare

    Tycker de ser seriösa ut. Du kan läsa lite mer om vad man bör tänka på i valet av Adwordsbyrå här.

    #162652
    ocbgb
    Deltagare

    Aldrig hört talas om..

    #163552
    bigfish
    Deltagare

    OK här ska ni får veta något!
    Google adwords är “bara” ett sätt för google att tjäna mer pengar på er.

    När du får din hemsida programmerad be då programmeraren att lägga in SEO, det är en sökmotoroptemering.
    fungerar preciss som adword men du kan lägga in nästan hur många ord som helst och det är mycket, mycket billigare!

    #163633
    GregerA
    Deltagare

    Diskussion om SEO flyttad till annan tråd.
    http://www.ehandel.se/forum/marknadsfoering/6359-hett-tips.html

    /mod

    #164041
    ballongbud.se
    Deltagare

    hör med adwords direkt, jag förstår inte varför ett utomstående bolag ska fixa dina kampanjer när deras kundtjänst gör det gratis? men talar inte av erfarenhet då jag precis (idag wohoo!) har lagt upp min webshop, men blev rådd av mitt webhotell att ta hjälp av kundtjänsten i alla fall när jag väl ska starta min kampanj:)

    #164050
    bigfish
    Deltagare

    Grattis, och vilka fina ballonger :) jag gillar blommballongerna!
    lycka till!

    #164602
    kricke
    Deltagare

    Blev också uppringd av dem nu på lunchen.

    #164654
    Fruktsam
    Deltagare

    @ballongbud.se 64787 wrote:

    hör med adwords direkt, jag förstår inte varför ett utomstående bolag ska fixa dina kampanjer när deras kundtjänst gör det gratis?

    Utomstående bolag lägger (förhoppningsvis) fokus på att ge dig ökad försäljning till så låga kostnader som möjligt. Det ligger däremot inte i Googles intresse. Så där är den stora skillnaden som jag ser det.

    En halvdant utförd adwordskampanj kan kosta betydligt mer än det smakar. Men jag skulle nog rekommendera i första hand att själv lära sig att skapa bra kampanjer, speciellt om man har ett mindre företag. Troligtvis har man bättre insikt i sin bransch och då lättare att hitta effektiva och billiga sökord.

    Men har man inte tid, ord eller lust att sätta sig in i det så kan det vara idé att ta hjälp av en utomstående.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 34 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.