Hjälp med adwords - Sidan 2 - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-11-19, 17:04
Snickarbyxan i Enköping Snickarbyxan i Enköping är inte uppkopplad
Ny medlem
Hjälp med adwords www.snickarbyxan.se
Hjälp med adwords Snickarbyxan i Enköping AB

Reg.datum: nov 2013
Snickarbyxan i Enköping is on a distinguished road
Standard Varning

Jag gick på säljarens snack om hur bra det skulle bli när de tog över annonseringen på Google vilket är deras affärsidé, jag tog en intromånad för 3000 kr ex. moms, jag vill höja ett varningens finger, GÅ INTE PÅ DET!!
Min försäljning i webbutiken gick ner med över 50% under den tid Early Media skötte annonseringen på Google.
För de 3000 plus moms som jag betalde Early Media så vart det 4 order på en månad som kom via den annons de skapade.

GYNNA INTE DETTA FÖRETAG DÅ DE ÄR ETT BLUFFÖRETAG!!
Svara med citat
Annons

Gammal 2013-11-19, 18:04
Lastbryggans avatar
Lastbryggan Lastbryggan är inte uppkopplad
Veteran
Hjälp med adwords lastbryggan.se
Hjälp med adwords Lastbryggan AB

Reg.datum: sep 2009
Lastbryggan will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snickarbyxan i Enköping Visa inlägg
Jag gick på säljarens snack om hur bra det skulle bli när de tog över annonseringen på Google vilket är deras affärsidé, jag tog en intromånad för 3000 kr ex. moms, jag vill höja ett varningens finger, GÅ INTE PÅ DET!!
Min försäljning i webbutiken gick ner med över 50% under den tid Early Media skötte annonseringen på Google.
För de 3000 plus moms som jag betalde Early Media så vart det 4 order på en månad som kom via den annons de skapade.

Hej Snickarbyxan och välkommen till E-handel.se.

Jag ser din frustration ang. ovan nämnda företag men att leta upp ytterligare fyra trådar på forumet där du lägger in exakt samma rader är inte ok så dessa inlägg har jag nu raderat.

Att "hänga ut" ett företag som man tycker har misskött sig kan kännas skönt för stunden och man blir av med en del aggressioner. Men att spamma sönder ett antal trådar är inte ok, hur ilsk man än är. Jag hoppas att Early Media kommer att bemöta din kritik i denna tråden där jag lät inlägget ligga kvar.
Gammal 2013-11-19, 18:49
Ny medlem

Standard

Ursäkta mig, jag trodde att jag vart medlem på en sida där man som E-handlare kan dela med sig till andra E-handlare om upplevelser.

Att varna andra elhandlare i 4 trådar där Early media har diskuterats ser jag inte som spam utan en hjälp för andra att inte gå i samma fälla som jag gjorde.Det är tråkigt att ni har raderat inlägg som är till fördel för ehandlare och nackdel till företaget som bedriver tvivelaktig verksamhet.
Svara med citat
Gammal 2013-11-19, 19:46
DanielLiden DanielLiden är inte uppkopplad
Nyfödd
Hjälp med adwords http://shop.brixit.se

Reg.datum: aug 2012
DanielLiden is on a distinguished road
Standard

Citat:

Kan du berätta lite utförligare vad de gjorde som inte fungerade och som dessutom sänkte din övriga försäljning?
Svara med citat
Gammal 2013-11-19, 21:45
Lastbryggans avatar
Lastbryggan Lastbryggan är inte uppkopplad
Veteran
Hjälp med adwords lastbryggan.se
Hjälp med adwords Lastbryggan AB

Reg.datum: sep 2009
Lastbryggan will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursäkta mig, jag trodde att jag vart medlem på en sida där man som E-handlare kan dela med sig till andra E-handlare om upplevelser.

Att varna andra elhandlare i 4 trådar där Early media har diskuterats ser jag inte som spam utan en hjälp för andra att inte gå i samma fälla som jag gjorde.Det är tråkigt att ni har raderat inlägg som är till fördel för ehandlare och nackdel till företaget som bedriver tvivelaktig verksamhet.
När en medlem inom några minuter letar upp några "slumpmässigt" utvalda trådar, klipper och klistrar in exakt samma inlägg som har till syfte att hänga ut ett företag då reagerar i alla fall jag.

Medlemmarna här på Ehandel.se är tillräckligt uppmärksamma för att uppfatta ditt budskap i.o.m. ett inlägg. Att trycka ctrl+c och ctrl+v i ytterligare tre trådar upplevs bara oseriöst och kommer att få totalt motsatt effekt.

Utveckla gärna vad det var som gjorde att försäljningen sänktes.
Gammal 2013-11-19, 23:33
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Har Ehandel.se som hobby
Hjälp med adwords http://www.bastpatest.se
Hjälp med adwords Payema

Reg.datum: feb 2012
mephisto73 is on a distinguished road
Standard

Som av en slump skrev jag ett blogginlägg om mina erfarenheter av Early Media förra veckan, men nej jag är inte den gode Snickarbyxan. Mina erfarenheter är dock liknande verkar det som.
Gammal 2013-11-20, 06:07
Parvelitos avatar
Parvelito Parvelito är inte uppkopplad
Inventarie på Ehandel.se
Hjälp med adwords N/A
Hjälp med adwords Parvelito AB

Reg.datum: apr 2009
Parvelito has a spectacular aura aboutParvelito has a spectacular aura aboutParvelito has a spectacular aura about
Standard

En koll på allabolag.se visar att Early Media under förra året omsatte hisnande 499.000kr, och gjorde en förlust på 1.102.000kr. Året innan var omsättningen lägre, men likväl en rejäl förlust i förhållande till omsättningen. Enligt årsredovisningen saknar de anställda.

De har väl högst troligt hyrt in något säljbolag som mot hög provision sålt dessa startpaket, och om det sedan är kompetensen eller viljan att göra något med dessa prova-på-tjänster skall jag låta vara osagt.

Till de som drabbats kan jag bara säga att det kan vara idé att göra sin research innan man nappar på erbjudandet.
Svara med citat
Gammal 2013-11-20, 08:16
Early Early är inte uppkopplad
Ny medlem
Hjälp med adwords ingen
Hjälp med adwords Early Media

Early is on a distinguished road
Standard

Vi bemöter kritiken mer än gärna, men. Innan vi svarar så vill vi först fråga Snickarbyxan i Enköping om vi har din tillåtelse att publicera resultaten, samt den statistik som är nödvändig?
Svara med citat
Gammal 2013-11-20, 09:08
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Har Ehandel.se som hobby
Hjälp med adwords http://www.bastpatest.se
Hjälp med adwords Payema

Reg.datum: feb 2012
mephisto73 is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Early Visa inlägg
Vi bemöter kritiken mer än gärna, men. Innan vi svarar så vill vi först fråga Snickarbyxan i Enköping om vi har din tillåtelse att publicera resultaten, samt den statistik som är nödvändig?
Vill ni bemöta även min kritik så går det bra att rapportera till mig via mail, vilket ni enligt ö.k. skulle gjort, så ska jag med glädje revidera mitt utlåtande.
Gammal 2013-11-20, 10:53
Ny medlem

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mephisto73 Visa inlägg
Som av en slump skrev jag ett blogginlägg om mina erfarenheter av Early Media förra veckan, men nej jag är inte den gode Snickarbyxan. Mina erfarenheter är dock liknande verkar det som.
Hej, jag har precis samma erfarenhet av Early Media och Nicklas, det känns som att vi är många fler som har blivit lurade av de.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är