Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Guldläge på nätet

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101193
    Magnus Brath
    Deltagare

    Det har efterfrågats något erbjudande för medlemmar här på min bok Guldläge på nätet. Eftersom det hamnade i en tråd om Christian Rudolfs artikel (http://www.ehandel.se/forum/marknadsfoering/7433-intressant-artikel-om-search-engine-optimization.html) tänkte jag att vi skulle sluta kidnappa och att jag skriver en egen.

    Jag har en kod som funkar på Bokus och ger 20 kr rabatt. Vet inget vettigt sätt att göra så att den bara syns för medlemmar så skicka mig ett privat meddelande så får du den.

    #171690
    Blixttryck
    Deltagare

    @Magnus Bråth 73722 wrote:

    Det har efterfrågats något erbjudande för medlemmar här på min bok Guldläge på nätet. Eftersom det hamnade i en tråd om Christian Rudolfs artikel (http://www.ehandel.se/forum/marknadsfoering/7433-intressant-artikel-om-search-engine-optimization.html) tänkte jag att vi skulle sluta kidnappa och att jag skriver en egen.

    Jag har en kod som funkar på Bokus och ger 20 kr rabatt. Vet inget vettigt sätt att göra så att den bara syns för medlemmar så skicka mig ett privat meddelande så får du den.

    Perfekt. PM skickat =)

    #171691
    kricke
    Deltagare

    Ja denna bok ska köpas in direkt, PM skickat

    #171698
    Nicklas
    Deltagare

    Jag har redan köpt den och läste den idag, bra bok som rekommenderas.

    #171708
    bslask
    Deltagare

    För ivrig för att skaffa koder, så jag beställde den ändå, ser fram emot att läsa!

    #171710
    Blixttryck
    Deltagare

    @bslask 73745 wrote:

    För ivrig för att skaffa koder, så jag beställde den ändå, ser fram emot att läsa!

    Samma här. Köpte den precis, ska börja läsa direkt =)

    #171715
    Henrik_G
    Deltagare

    Hoppas på ett PM strax…

    #171718
    Qarillion
    Deltagare

    Orkade inte heller vänta på någon kod, beställde också lite lektyr :)

    #171747
    Lubic
    Deltagare

    Magnus: Vet du om eller när boken kan tänkas komma i e-boksformat? Typ till Kindle? Eller är det en massa skoj grafik/grafer/etc. i boken så man bör ha den i “vanligt” format?

    #171749
    Nuco
    Deltagare

    Bokus säljer den som e-pub fil så den funkar på allt kan man säga..:)

    Skickat från min Nexus 5

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.