Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Svenska lr Engelska?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101370
    Bestblom
    Deltagare

    Hej

    Jag har en webbshopp via Tictail som jag har börjat komma igång med. Sidan har varit uppe en kort period och har endast “marknadsförts” via Instagram, via mig.
    Via Tictail kan man välja sidans språk och jag har haft Svenska.

    Jag har inte haft en enda beställning och det beror förstås på att jag inte har marknadsfört sidan ordentligt… Men vad tror ni? Ska jag ändra om det till engelska så att fler, utanför Sverige, kan lättare besöka sidan och köpa från mig? Jag säljer accessoarer till män vilket är en nischad marknad/produkt. Har jag sidan på svenska så är det enklare för “svenskar” att beställa men gör jag om det till engelska så får jag en mer omfattande marknad/kunder…

    Vad tycker ni?
    :confused:

    #172670
    DavidWigg
    Deltagare

    För att vi ska kunna ge dig tips och råd så måste du ange vilken butik du driver.

    #168912
    Bestblom
    Deltagare

    Jo jag förstår…. det är lite “coola” solglasögon av olika slag och färger. Inga dyra eller märkesrelaterade. Lite halsband produkter också

    Skickat från min mobil via Tapatalk

    #172672

    Han menar att du borde ha en länk i din profil till butiken som det står i reglerna

    #172674
    Bestblom
    Deltagare

    Ok men “måste” jag lägg upp en länk för få tips? ;) trodde det var en allmän fråga. Jah kan lägga upp en länk men sidan är inte 100% klar

    Skickat från min mobil via Tapatalk

    #172675
    danielandersson
    Deltagare

    Enligt reglerna på forumet behöver du lägga upp länken, ja.

    #172678
    Bestblom
    Deltagare

    Ok jag gör det

    Skickat från min mobil via Tapatalk

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.