|
|||
|
|||
![]()
Tänkte kolla om någon hade lust att dela med sig av förslag på lite annorlunda (läs roliga) prylar som man kan sätta sin logga på, kan vara både billiga saker som lämpar sig för medskick i ordrar eller något dyrare prylar som lämpar sig för kanske lite större kunder/samarbetspartners.
Det får gärna vara lite roligare saker, Pennor, kepsar o dyl. går alltså bort.
|
|||
|
|||
![]()
Spontant underlägg för glas, ovanligt och lite roligare fast kanske inte så användbart.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har provat lite olika genom åren och mitt tips är att ta något som är relevant till din verksamhet. Säljer du pennor så ge bort en penna, säljer du godis så ge bort en godispåse.
Just nu blandar vi mellan följande till våra kunder: Glasunderlägg 4-pack Kapsylöppnare med nyckelring Kondom med kryssbox på framsidan och rabattkod på insidan Samtliga reklamprodukter runt 3 kr i inköpspris. Senast redigerad av Joel den 2014-03-05 klockan 15:23. |
|
|||
|
|||
![]()
Lite inspiration kanske?
The Client is Always Right Poster Series |
|
|||
|
|||
![]()
Doftljus
Disclaimer: Min fru arbetar med det. Skicka PM om intresse finns.
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan tänkta mig någon HELT värdelös pryl, kunden skulle i så fall fundera och eventuellt visa andra för att få reda på vad produkten är till för - never ending challenge.
|
|
||||
|
||||
![]()
Med risk att du har trippelt med frågor hos kundtjänst.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vart har ni köpt kapsylöppnare och vilka volymer pratar vi om för ca 3 kr styck?
//Peder |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hittade det här nyss (bild) och blev jättesugen på att beställa själv!
(Avskyr folk som springer runt i mörkret utan att synas/reflexer... ;o) På gladagrodan.se - men jag såg det i deras facebookgrupp.
|
||||
|
||||
![]()
tipsar om Rubiks kub
en skoj reklampryl men kan vara för dyr
______________________________________________ Kodmyran AB, webbshop & e-handelslösning byggd av e-handlare Driver hus-modern.se samt Nostalgiska.se som hobby och testbutiker till vår plattform, samt är grundare av ett antal tidigare butiker numera sålda |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|