Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Ny svensk plattform för att hålla koll på Google-placeringarna

Etiketter: , , ,

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101983

    Jag är involverad i uppbyggnaden av Rankly.io – en ny plattform för placeringsmätning på sökmotorer, som just nu är i beta. I nuläget ska det vara stabilt nog att våga tipsa om – så here goes! :)

    Testa gärna Rankly.io – Track your keyword ranking on Google, helt gratis under beta-perioden (minst till årsskiftet) och vid officiell lansering så kommer ni att få gott om tid innan betalning krävs (och priserna kommer att hållas på rimliga nivåer).

    Väldigt tacksam för all tänkbar feedback!

    #175782
    Runns.se
    Deltagare

    Den måste man ju testa.

    #175784
    Ville
    Medlem

    Sant den måste man testa.

    #175793
    eternalsunshine
    Deltagare

    Fan va snyggt Carl-Gustav! Jag är riktigt imponerad av sidan/upplevelsen och verktyget i sig. Tummen upp!

    #175800
    bslask
    Deltagare

    Mycket spännande! Ser helt klart lovande ut!

    Ska även bli kul att jämföra reslutatet med gserp.com för mina sökord!

    #175801
    Runns.se
    Deltagare

    Har väntat sedan 9:e på att vissa ord ska visa platsen men det kommer säkert snart.

    #175802
    bslask
    Deltagare

    @Runns.se 78711 wrote:

    Har väntat sedan 9:e på att vissa ord ska visa platsen men det kommer säkert snart.

    Jag fick mina resultat på “mindre” sökord efter bara några minuter. De “större” sökorder (fler sökningar) dröjer dock fortfarande. Har jämför 10 sökord mot gserp och det visar detsamma.

    Gillar helt klart gränsnittet!

    #175803
    Runns.se
    Deltagare

    @bslask 78712 wrote:

    Jag fick mina resultat på “mindre” sökord efter bara några minuter. De “större” sökorder (fler sökningar) dröjer dock fortfarande. Har jämför 10 sökord mot gserp och det visar detsamma.

    Gillar helt klart gränsnittet!

    Samma test jag gör. Gserp är märkbart snabbare man den har ju funnits längre.

    #175808

    Tack för er feedback och kul att det uppskattas! :)

    Runns.se – det låter märkligt, alla körningar från i förrgår och i går har lyckats så du bör nu ha data från idag eller som senast från igår. Gäller det domänen runns.se? Vilket sökord? PM:a gärna så ser jag till att vi undersöker det!

    Vår plattform kontrollerar placeringarna direkt vid registrering samt sedan varje dag, på grund av högt inflöde med nyregistreringar just nu (och att vi inte hunnit expandera kapaciteten snabbare än) kan det ta några minuter att få de första rapporterna just nu!

    #175809
    Runns.se
    Deltagare

    Runns.se på ett 20-tal sökord, återkommer om de inte dyker upp tills mitten på veckan.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.