Perspektiv - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-02-17, 07:42
MnM MnM är inte uppkopplad
Nyfödd
Perspektiv ingen

Reg.datum: sep 2009
MnM is on a distinguished road
Unhappy Perspektiv

Frun satt och surfade igår och hittade den här bloggen som sätter lite perspektiv på saker och ting.
Visst kan man klaga på hur man själv har det, att man vill ha det bättre osv, det ligger nog i människans natur, men efter att ha läst den här bloggen så känns allt som ganska små bekymmer, och jag känner lite att vafaan, har jag verkligen rätt att klaga?? Det finns dom som har det värre helt enkelt, mycket värre. Så just nu känner jag mig riktigt lyckligt lottad och har inget att klaga på, trots ett riktigt ordentligt migränanfall.

Fridasplace.com
Svara med citat
Annons

Gammal 2010-02-17, 08:21
danielanderssons avatar
danielandersson danielandersson är inte uppkopplad
Inventarie på Ehandel.se
Perspektiv iPhonebutiken.se
Perspektiv Skogstrollen AB
Perspektiv @iphonebutiken

Reg.datum: jun 2009
danielandersson has a spectacular aura aboutdanielandersson has a spectacular aura aboutdanielandersson has a spectacular aura about
Standard

Det finns alltid människor som har det värre, dock så tycker jag inte det betyder att man inte får klaga.

I relation till hur man VILL och KAN ha det, så kan man ha det dåligt.

Det känns väldigt mycket jantelag över "andra har det värre, så jag kan inte klaga".

Sen att människor överlag klagar lite för mycket är en annan femma..
Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 09:33
MnM MnM är inte uppkopplad
Nyfödd
Perspektiv ingen

Reg.datum: sep 2009
MnM is on a distinguished road
Standard

formulerade mig nog lite dåligt. självklart ska man få klaga. jag gör det garanterat. Jag fick lite annat perspektiv just nu bara, men det innebär inte att jag inte kommer fortsätta att klaga, jag har ju fortfarande saker att klaga på, precis som alla andra =)
Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 11:36
Tomas Tomas är inte uppkopplad
Senior Medlem
Perspektiv www.smartfritid.se
Perspektiv Smart Fritid

Reg.datum: apr 2009
Tomas is on a distinguished road
Standard

Jo, det är viktigt att få perspektiv på tillvaron ibland. Och när det hemska inträffar försöka ta vara på det goda som ofta ändå följer. Och ta vara på tiden, för man vet ju aldrig när det tar slut. Har själv förlorat en anhörig i lungcancer den här vintern. Det gick fort och känns ännu mest ofattbart.

Och på tal om cancer har jag allt sedan den här sändes i Lorry ofta tänkt på livets förgänglighet. Stefan Sauk dansar bra, men det här gjorde han ännu bättre: YouTube - Stefan Sauk - Mitt namn är Cancer

Senast redigerad av Tomas den 2010-02-17 klockan 11:49.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är