Plus Forum Övrigt Off-topic God Jul

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95343
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    God jul på er alla, hoppas ni får en härlig julhelg.

    #117468
    Joel
    Deltagare

    God jul och gott nytt år från oss i Gävle!

    godjul2010.jpg

    #117469
    nobynator
    Deltagare

    God Jul & Gott Nytt År! :)

    #117470
    Jimmy
    Deltagare

    God Jul på er alla. Nu laddar vi batterierna inför 2011.
    Det är roligt med ehandel :)

    #117471
    dyplin
    Deltagare

    God Jul allesammans! Hoppas era beställningar väller in under mellandagarna:)

    #117475
    Stor Liten
    Deltagare

    God Jul eller snarare god fortsättning!
    Vår första julhandel är förbi och vi njuter av lugnet!
    Jag har inte exakta siffror, men någonstans runt 1800 legoaskar skickade vi ut i december.
    Helt makalöst då vi endast funnits i 6 mån :)
    Adwords is our friend!

    #117479
    Lastbryggan
    Deltagare

    Får även jag önska alla en God fortsättning och ett gott slut på ett mycket bra 2010.

    Nu skall jag gå ner till stranden och äta frukost, sen blir det att slappa i en solstol. Livet kan absolut vara sämre. Känns ganska skönt med en taskig internetuppkoppling så man “slipper” sitta och kolla ordrar m.m.

    #117481
    fotofyndet
    Deltagare

    God fortsättning!

    Efter en julafton och juldag som nog varit bland de sämsta någonsin hoppas vi på bättre tider. På julaftonskvällen fick undertecknad en släng av den magsjuka som tidigare drabbat familjen. Detta innebar sängliggande fram till juldagskvällen då tekniken bestämde sig för att göra uppror mot hela familjen. Det började med tv-boxar som strejkade och avslutades med flera timmar i pannrummet för att få igång husets nyinköpta pelletsbrännare, som bestämt sig för att för första gången totalhaverera.

    Men som sagt, nu ser vi framåt och efter flera veckor med -20 — -30 och nu snöstorm så har jag ingen lust alls att byta med Mats där på beachen. Ingen alls. Inte den minsta lilla lust…

    #117483
    Plastskivor
    Deltagare

    God hjul.. här rullar affärerna på och vissa format inbland av det lite udda slaget. Detta paket ska till en kund i fordonsbranschen… såklart!

    God fortsättning & Gott nytt år!

    /Stefan

    hjulpaket.jpg

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.