Plus Forum Övrigt Om Ehandel.se Fantastiska ehandel.se

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95518
    Pysselgumman
    Deltagare

    Sitter och klickar runt i olika trådar, som jag så ofta gör (lite väl ofta kanske?), och slås av vilket otroligt forum detta är! Vilka kunskapsresurser det finns bland alla e-handlare där ute, alltid någon som har ett klokt svar på allt från enkla nybörjar-frågor till riktigt kniviga spörsmål. Jag har lärt mig massor av att hänga här, tack alla duktiga och driftiga e-handlare!!

    #118554
    Tian
    Medlem

    Sällar mig i hyllningen!! Hurra, Hurra, Hurra!

    #118550
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Håller med totalt!

    #118546
    C.Larsson
    Deltagare

    High-Five för Ehandel.se Jippie

    #168851
    Piratessan
    Deltagare

    Håller med! Ehandel.se har varit den i särklass bästa kunskapsresursen för mig genom åren, utan er hade jag nog fortfarande varit en “noob”. ;)

    #168884
    pyhobby
    Deltagare

    Jag spenderar mycket tid här inne och det är inte utan anledning. Det är mycket trevlig man snappat upp från alla er som delar med er av era erfarenheter!

    #179100
    Fredrik Rydin
    Deltagare

    Kan inte annat än att ställa mig i hyllningskören och hålla med.

    #179115
    staffanj
    Deltagare

    Ja, hur klarade man sig innan ehandel.se fanns. Lärt mig en hel del här.

    #179190
    Paola
    Deltagare

    Ja verkligen, som så många andra så hängde jag bland trådarna här innan man vågade ta steget och starta upp butiken, och jag vill nog gärna tro att forumet gav en liten putt i rätt riktning. :)

    #179191
    Yvonne
    Deltagare

    Och jag håller med alla föregående talare :-)) Det mesta man undrar över går att hitta svar på här i någon tråd.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.