Kundtjänstmedarbetare (Glitter International AB)

Senaste ansökningsdatum: 2019-08-15

Om tjänsten

Vi söker just nu efter en medarbetare till kundtjänst till vårt E-handelsteam på Glitters huvudkontor i Stockholm. Du kommer att arbeta i en kreativ, snabb och prestigelös miljö tillsammans med duktiga och passionerade kollegor och rapporterar till bolagets E-handelschef. I rollen kommer du bland annat ansvara för att besvara kundernas frågor, ge information om produkter, administrera beställningar och sköta reklamationer. Vi ser kundtjänst på Glitter som en mycket viktig marknads-och säljkanal och du är ofta den första kontakten med Glitter och därmed en viktig representant för varumärket. Vi sätter alltid våra kunder främst. All kommunikation med kunderna sker på svenska och engelska i alla de nordiska länderna varför det krävs att du är flytande i såväl tal som skrift i båda språken. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt!

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att:

  • Hantera Glitters kundtjänst i alla Glitters kanaler (chat, e-post, sociala medier, butiksfrågor etc.) för Sverige, Norge, Finland och Danmark. Du ansvarar för ärendet från start till mål där du brinner för att lösa kundens problem
  • Administrera beställningar, returer och andra kundrelaterade frågor
  • Sköta månadsstängningar, returhanteringar, lagerflyttar etc
  • Vid behov skriva svenska produkttexter
  • Sköta system såsom Livechat etc

 

Kvalifikationer

Vi utgår ifrån att du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service och är över 18 år.

 

Dina personliga egenskaper

Vi tycker extra mycket om dig som:

  • Har ett fantastiskt servicetänk och kundbemötande – du älskar att lösa kundens frågor!
  • Är en positiv problemlösare
  • Är en driven, självgående, noggrann och prestigelös lagspelare som gillar högt tempo
  • Har mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift
  • Har god datavana
  • Tidigare erfarenhet av e-handel är meriterande

 

Vi erbjuder

  • En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor
  • Ledaransvar med bra stöd
  • God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling
  • Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt

Tjänsten är på heltid (kontorstider) och en tillsvidareanställning. Glitter tillämpar alltid 6 månaders provanställning.

 

Sök tjänsten

Ansökningarna behandlas fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Denna rekrytering hanteras av Caroline Snabb och eventuella frågor skickas till caroline.snabb@glitter.se. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida www.glitter.se. Ansökan görs här, senast den 15 augusti 2019 .

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!