Annons

Björn Borg lanserar globala kalsong-prenumerationer

Björn Borg lanserar globala kalsong-prenumerationer

2015-05-07 13:43

Björn Borg ska nu lösa problemet med gamla utslitna kallingar. Nästa prenumerationstjänst via nätet är nämligen kalsonger.

Att Björn Borg gillar e-handel och ny teknik är ingen nyhet. Nu hoppar klädmärket även på prenumerationsvågen. Vad som vanligtvis brukar handlar om skönhetsboxar och mat får nu även ett inslag av kalsonger.

Efter ett framgångsrikt pilottest i Sverige introducerar nu Björn Borg sin prenumerationstjänst för boxershorts globalt.

- För många män är boxershorts en av de saker som du får som en gåva från din flickvän eller din mamma. Men när du äntligen har hittat den sällsynta pjäs som uppfyller alla dina krav då vill hålla fast vid den. Detta är anledningen till att underklädesabonnemang fungerar; de förenklar livet och abonnenter få en ännu bättre affär, säger Noelia Guinon, e-handelsansvarig på Björn Borg.

Varannan månad skall det dimpa ner ett paket med nya fräscha kalsonger att pryda häcken med.

Björn Borgs e-handel har nu fått ett tillskott med funktionen prenumeration. I tre enkla steg ska man aktivera sin prenumeration av två utvalda kalsongmodeller i olika stilar. Sedan är det bara att vänta på leveransen, som ska vara kostnadsfri inom EU.

Annons
Annons

Gratis strumpor

Priset på prenumerationen varierar mellan 32-35 euro och sägs ligga 20 procent under listpriset. Prenumerationen skall kunna stoppas när som helst och företaget meddelar att om underklädeslådan är överfull kan man enkelt pausa sitt abonnemang.

Björn Borg väntar nu på alla nya prenumeranter och om allt går väl ska man utöka tjänsten till att även inkludera underkläder för tjejer. Är du inte såld på idén ännu så kan vi meddela att man även får ett par gratis strumpor med första leveransen.

Julius Gunnilstam

Redaktör och tekniskt ansvarig

Annons
PostNord avslöjar detaljerna i den stora skåpsatsningen

PostNord avslöjar detaljerna i den stora skåpsatsningen

Inga tangentbord eller pinkoder.

Annons
Annons
Intersport:

Intersport: "Ska aldrig behöva säga nej till en affär"

Personalen utbildas i specialanpassade surfplattor.

<nobr>E-handelns</nobr> vårdslösa utnyttjande av transporterna

Krönika: E-handelns vårdslösa utnyttjande av transporterna

Lars Sjölund, från företaget Ossoami, om hur vi måste ta vårt ansvar för miljön. Annars kan konsumenterna bojkotta e-handeln.

Lush: Både omsättning och resultat sjönk

Lush: Både omsättning och resultat sjönk

"Ett tuffare år för oss".

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Dibs e-handelskassa firar 1000 - börjar testa Swish

Dibs e-handelskassa firar 1000 - börjar testa Swish

Swish, swish, swish.

Varubreven får gratis extratjänst - framtagen med <nobr>e-handlare</nobr>

Varubreven får gratis extratjänst - framtagen med e-handlare

PostNords Varubrev ändras igen!

Lokal butik öppnar e-handel:

Lokal butik öppnar e-handel: "En överlevnadsstrategi"

Följare på sociala medier krävde en e-handel.

Annons
Annons
Lifes e-handel ökade 60 procent - adderar två nya landschefer

Lifes e-handel ökade 60 procent - adderar två nya landschefer

En av få som kan skryta om tillväxt i fysisk butik.

Annons
Jobb på Ehandel.se

AB Skruvat Reservdelar söker:

Nu söker vi en Content Manager till Skruvat

Morjas söker:

E-Commerce Manager till Morjas

Edblad söker:

Social Media & Influencer Manager

Scandiweb AB söker:

Sales Manager


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta