Annons

Björn Borg lanserar globala kalsong-prenumerationer

Björn Borg lanserar globala kalsong-prenumerationer

2015-05-07 13:43

Björn Borg ska nu lösa problemet med gamla utslitna kallingar. Nästa prenumerationstjänst via nätet är nämligen kalsonger.

Att Björn Borg gillar e-handel och ny teknik är ingen nyhet. Nu hoppar klädmärket även på prenumerationsvågen. Vad som vanligtvis brukar handlar om skönhetsboxar och mat får nu även ett inslag av kalsonger.

Efter ett framgångsrikt pilottest i Sverige introducerar nu Björn Borg sin prenumerationstjänst för boxershorts globalt.

- För många män är boxershorts en av de saker som du får som en gåva från din flickvän eller din mamma. Men när du äntligen har hittat den sällsynta pjäs som uppfyller alla dina krav då vill hålla fast vid den. Detta är anledningen till att underklädesabonnemang fungerar; de förenklar livet och abonnenter få en ännu bättre affär, säger Noelia Guinon, e-handelsansvarig på Björn Borg.

Varannan månad skall det dimpa ner ett paket med nya fräscha kalsonger att pryda häcken med.

Björn Borgs e-handel har nu fått ett tillskott med funktionen prenumeration. I tre enkla steg ska man aktivera sin prenumeration av två utvalda kalsongmodeller i olika stilar. Sedan är det bara att vänta på leveransen, som ska vara kostnadsfri inom EU.

Annons
Annons

Gratis strumpor

Priset på prenumerationen varierar mellan 32-35 euro och sägs ligga 20 procent under listpriset. Prenumerationen skall kunna stoppas när som helst och företaget meddelar att om underklädeslådan är överfull kan man enkelt pausa sitt abonnemang.

Björn Borg väntar nu på alla nya prenumeranter och om allt går väl ska man utöka tjänsten till att även inkludera underkläder för tjejer. Är du inte såld på idén ännu så kan vi meddela att man även får ett par gratis strumpor med första leveransen.

Julius Gunnilstam

Redaktör och tekniskt ansvarig

Annons
Den envisa pizzabagarens <nobr>e-handelsresa</nobr> fortsätter

Den envisa pizzabagarens e-handelsresa fortsätter

Stark inom B2B, ska nu bli ännu stabilare inom B2C.

Annons
Annons
Regeringen kräver rapport om e-handelns påverkan

Regeringen kräver rapport om e-handelns påverkan

Ökad näthandel påverkar transportsektorn.

Presidentkandidat klankar ner på Amazon

Presidentkandidat klankar ner på Amazon

Twittrar om att företaget inte har betalat skatt.

Ny webbutik har öppnat:

Ny webbutik har öppnat: "Redan risk för att lagret tar slut"

"Utforskar alla olika möjligheter".

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

E-handlaren Skincity lanserar bloggportal för hudvård

E-handlaren Skincity lanserar bloggportal för hudvård

"En personlig dröm går i uppfyllelse."

Myndigheten som är bäst på att <nobr>e-handla</nobr> i Sverige

Myndigheten som är bäst på att e-handla i Sverige

Nytt knep för att få myndigheter att e-handla - prisutdelning.

Möbeljätten presenterar sitt bästa år någonsin - igen

Möbeljätten presenterar sitt bästa år någonsin - igen

E-handeln växte med nära 30 procent.

Annons
Annons
Nätmatjätten investerar i supermodern cityodling

Nätmatjätten investerar i supermodern cityodling

Grönsaker direkt till kund en timme efter skörd.

Annons
Jobb på Ehandel.se

Jewelrybox.se söker:

E-commerce Ninja

iDeal of Sweden söker:

CTO / SYSTEM DEVELOPER

Tailor Store söker:

Marketing Coordinator

E37 System AB söker:

Säljare inom e-handel


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta