Annons

Quickbutik lanserar sin tredje funktion på en vecka Quickbutik vill att du ska fira oftare

Quickbutik lanserar sin tredje funktion på en vecka

2016-01-25 12:10

Efter Swish-lösningen kom en koppling till Fyndiq och nu lanserar Quickbutik en ny funktion som ska skänka e-handlarna lite extra glädje.

I förra veckan kunde vi berätta att uppstickaren Quickbutik var den första e-handelslösningen att integrera Swish för e-handel i sin plattform. Kort därefter såg man till att lansera en Fyndiq-koppling, något även många andra plattformar har idag.

– Fyndiq är ännu en integration bland en rad kommande, som är en del av planen för att rusta upp Quickbutik till att ha en komplett plattform för att underlätta mindre e-handlare, säger Azddin Benberkan, grundare och VD på Quickbutik.

Som nykomling i e-handelsvärlden gäller det dock att inte slå sig till ro och idag rullar Quickbutik ut ännu en ny, och kanske lite mindre seriös, men ack så viktig funktion.

Vill se e-handlarna fira mer

Den nya funktion har fått namnet Quickbutik Celebrate och ska hjälp e-handlare att glädjas åt alla sina beställningar, som om den vore den första.

Annons
Annons
– Oftast ger din första beställning en fantastisk känsla av att man är på rätt väg och försäljningen nu officiellt är igång. Sedan är det lätt att man börjar se beställningar som kommer in som utmaningar, vilket ofta slutar med att man jobbar i samma vanliga rutin och glömmer glädjen vid att ha försäljning, säger Azddin Benberkan.

Det hela fungerar som så att det vid varje ny beställning finns möjligheten att spela upp valfritt YouTube-klipp som ska ge butiksägaren ett leende på läpparna över att de är just e-handlare.

– Med Quickbutik Celebrate hoppas vi att kunna påminna svenska e-handlare om att fira beställningar mer och öka glädjen vid tillfällen där man behöver det, säger Azddin Benberkan.

Jimmy Andersson

Reporter

Frilansjournalist med bakgrund inom sporten men som på senare år sadlat om. Skriver idag nästan uteslutande om e-handel, och allt runtomkring.

Annons
Fullt till sista plats när B2B-eliten intog Stockholm

Fullt till sista plats när B2B-eliten intog Stockholm

Starkt startfält till årets stora premiär.

Annons
Annons
PostNord avslöjar detaljerna i den stora skåpsatsningen

PostNord avslöjar detaljerna i den stora skåpsatsningen

Inga tangentbord eller pinkoder.

Intersport:

Intersport: "Ska aldrig behöva säga nej till en affär"

Personalen utbildas i specialanpassade surfplattor.

<nobr>E-handelns</nobr> vårdslösa utnyttjande av transporterna

Krönika: E-handelns vårdslösa utnyttjande av transporterna

Lars Sjölund, från företaget Ossoami, om hur vi måste ta vårt ansvar för miljön. Annars kan konsumenterna bojkotta e-handeln.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Lush: Både omsättning och resultat sjönk

Lush: Både omsättning och resultat sjönk

"Ett tuffare år för oss".

Dibs e-handelskassa firar 1000 - börjar testa Swish

Dibs e-handelskassa firar 1000 - börjar testa Swish

Swish, swish, swish.

Varubreven får gratis extratjänst - framtagen med <nobr>e-handlare</nobr>

Varubreven får gratis extratjänst - framtagen med e-handlare

PostNords Varubrev ändras igen!

Annons
Annons
Lokal butik öppnar e-handel:

Lokal butik öppnar e-handel: "En överlevnadsstrategi"

Följare på sociala medier krävde en e-handel.

Annons
Jobb på Ehandel.se

AB Skruvat Reservdelar söker:

Nu söker vi en Content Manager till Skruvat

Morjas söker:

E-Commerce Manager till Morjas

Edblad söker:

Social Media & Influencer Manager

Scandiweb AB söker:

Sales Manager


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta