Skincity om hur de kommer att slå 180 miljoner i år

Medgrundaren av "Årets prestation" berättar om företagets höstplan.

Ehandel.se intervjuar Skincitys medgrundare Mikael Kjellman som nyligen berättade om deras jobbiga men framgångsrika plattformsbyte på Nordic eCommerce Summit i Malmö.

Vi fångade Mikael Kjellman, en stund innan han skulle gå upp på scenen, för en kort pratstund om vad som händer just nu på Skincity. En butik som senare under kvällen tog hem priset Achievement of the Year.

Annons
Annons

"Logistiken öppen 24 timmar om dygnet"

Nätbutiken lovar att minst omsätta 180 miljoner kronor i år och hemligheten ska vara att "vi bryr oss på riktigt" säger Mikael Kjellman. Företaget har anställt en person som enbart jobbar med kundlojaliteten och ledorden är kunskap, kvalitet och service. Det kan låta klyschigt erkänner Mikael men företaget ska ta det på högsta allvar.

Vi ber om ursäkt för kvalitén på videon men Mikael Kjellman är förstås så fin i hyn att kameran hade svårt att få hundra procent fokus.

Annons

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!