Annons

Skincitys julkalender ska ge kunderna en vacker jul

Skincitys julkalender ska ge kunderna en vacker jul

2016-08-24 09:38

Inför årets jul lanserar e-handlaren Skincity en julkalender som ska säljas i begränsad upplaga.

I en bransch där det mesta går snabbt är det förstås viktigt att inte spilla någon tid. Som vi vet går e-handeln om några månader in i sin allra mest intensiva period på året, nämligen upptakten till Black Friday och julhandeln. Och även om det ännu är sommar finns det e-handlare som ser till att vara ute i god tid med årets julförberedelser. I dag presenterade nämligen skönhetsbutiken Skincity sin adventskalender, som lanseras för andra året i rad.

Exklusiva produkter bakom varje lucka

Från och med den 28 oktober finns kalendern tillgänglig för beställning på Skincitys sida. Men det är inte fråga om att sälja den till så många som möjligt, utan snarare om att erbjuda något extra för en lycklig skara som alltså får se till att vara snabbt ute. 24 timmar innan säljstarten av kalendern kommer Skincity att räkna ner på sin sajt.

Annons
Annons
- Kalendern kommer i en exklusiv och mycket begränsad upplaga, berättar företagets grundare Annica Forsgren i ett pressmeddelande.

Adventskalendern kostar knappt 1100 kronor men har enligt företaget ett värde på mer än tre gånger så mycket. Bakom var och en av de 24 luckorna döljer sig en skönhetsprodukt från något av Skincitys varumärken. På julafton väntar dessutom en bonuslucka med ytterligare en produkt.

Johanna Allhorn

Chefredaktör

Annons
Från garaget till 70 miljoner - nu avgår landets bilkung

Från garaget till 70 miljoner - nu avgår landets bilkung

"Kan inte gå på några bilevenemang utan att jag blir igenkänd".

Annons
Annons
Första Amazon Go-butiken utanför USA

Första Amazon Go-butiken utanför USA

Redo för lansering i London.

Osmidig checkout - <nobr>e-handlare</nobr> förlorar kunder

Osmidig checkout - e-handlare förlorar kunder

Ny rapport.

Nya Varubreven en besvikelse:

Nya Varubreven en besvikelse: "Ingen större skillnad"

E-handlarna talar ut.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Téamo - hur vi gick från idé till första kunden på två månader

Téamo - hur vi gick från idé till första kunden på två månader

Ny e-handlare delar med sig av de första stegen på resan.

<nobr>E-handelsdöden</nobr> slår till igen - kedja stänger 2 100 butiker

E-handelsdöden slår till igen - kedja stänger 2 100 butiker

Konkurrensen blev för tuff.

H&M-konkurrentens nya tjänst: Leverans efter fem timmar

H&M-konkurrentens nya tjänst: Leverans efter fem timmar

Kostnadsfritt för premiumkunder.

Annons
Annons
E-handeln krossar 2 miljarder - tar nu klivet in på börsen

E-handeln krossar 2 miljarder - tar nu klivet in på börsen

Starkast tillväxt på nätet.

Annons
Jobb på Ehandel.se

Tradedoubler AB söker:

Senior Client Development Manager Nordics

Stronger AB söker:

Digital Marketing Specialist

Trendhim söker:

Swedish SEO student assistant

Efva Attling söker:

Social Media Specialist


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta