Annons

Skincitys julkalender ska ge kunderna en vacker jul

Skincitys julkalender ska ge kunderna en vacker jul

2016-08-24 09:38

Inför årets jul lanserar e-handlaren Skincity en julkalender som ska säljas i begränsad upplaga.

I en bransch där det mesta går snabbt är det förstås viktigt att inte spilla någon tid. Som vi vet går e-handeln om några månader in i sin allra mest intensiva period på året, nämligen upptakten till Black Friday och julhandeln. Och även om det ännu är sommar finns det e-handlare som ser till att vara ute i god tid med årets julförberedelser. I dag presenterade nämligen skönhetsbutiken Skincity sin adventskalender, som lanseras för andra året i rad.

Exklusiva produkter bakom varje lucka

Från och med den 28 oktober finns kalendern tillgänglig för beställning på Skincitys sida. Men det är inte fråga om att sälja den till så många som möjligt, utan snarare om att erbjuda något extra för en lycklig skara som alltså får se till att vara snabbt ute. 24 timmar innan säljstarten av kalendern kommer Skincity att räkna ner på sin sajt.

Annons
Annons
- Kalendern kommer i en exklusiv och mycket begränsad upplaga, berättar företagets grundare Annica Forsgren i ett pressmeddelande.

Adventskalendern kostar knappt 1100 kronor men har enligt företaget ett värde på mer än tre gånger så mycket. Bakom var och en av de 24 luckorna döljer sig en skönhetsprodukt från något av Skincitys varumärken. På julafton väntar dessutom en bonuslucka med ytterligare en produkt.

Johanna Allhorn

Chefredaktör

Leder det dagliga arbetet med vårt redaktionella innehåll. Brinner för att hitta det senaste och hetaste inom e-handelsbranschen. Har tidigare varit reporter för flera nyhetsmedier och har erfarenhet från både dagspress och TV.

Annons
Lager 157:s VD om nya sajten:

Lager 157:s VD om nya sajten: "En naggande god kundbas"

Hotell och restauranger bland de främsta kunderna.

Annons
Annons
Han lämnar Klarna - ska ta Litium ut i Norden

Han lämnar Klarna - ska ta Litium ut i Norden

Blir ny Head of Business Partnerships.

iDealOfSweden-gänget startar ny <nobr>e-handel</nobr>

iDealOfSweden-gänget startar ny e-handel

Solglasögon och badkläder blir nya branschen.

Best of Brands ökar förlusten med över 30 miljoner

Best of Brands ökar förlusten med över 30 miljoner

Tungt första bokslut för nya ägarna.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Desenios braksuccé: Gick från 99 till 237 miljoner på ett år

Desenios braksuccé: Gick från 99 till 237 miljoner på ett år

Har vuxit med över 5 000 procent på fyra år.

Bokjättens e-handel växer

Bokjättens e-handel växer "på bekostnad av övriga kanaler"

Men pengarna rullar mer ut än in.

Boozt krossade 1,2 miljarder under första halvåret

Boozt krossade 1,2 miljarder under första halvåret

Vinsten kom över 500 miljoner.

Annons
Annons
Sinful firar tio år med flytt till 4000 kvadrat

Sinful firar tio år med flytt till 4000 kvadrat

Tvårummaren är long gone.

Annons
Annons
Annons
Jobb på Ehandel.se

Hatstore Scandinavia AB söker:

Webbutvecklare - Hatstore

MaxGaming söker:

Plock & pack

CHIQUELLE AB söker:

Warehouse Assistant

Elodie Details söker:

Content Manager


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta