Plus Forum E-handelsforumet Logistik Posten skickalätt och driftstörning

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 119 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97471
    FredrikGust
    Deltagare

    Hej,

    Är det fler än jag som har problem med att det inte går att använda postens skickalätt-tjänst?

    Tjänsten verkar ha varit nere sedan i fredags eftermiddag och det känns ju inte så bra att inte kunna boka frakt…

    Är det någon som fått tag i kundtjänsten och fått ett besked om när tjänsten är uppe igen?

    //Fredrik

    #137582
    Parvelito
    Deltagare

    Tjämsten verkar nu vara uppe.

    #137587
    Knivbutik.se
    Deltagare

    Krånglar för mig just nu i alla fall, får upp felmeddelandet “Ogiltigt postnummer” trots korrekta postnummer…

    #137588
    shavingroom
    Deltagare

    Japp samma här.

    #137598
    FredrikGust
    Deltagare

    Pratade med kundtjänst och deras tekniker har detta som högsta prioritet sedan igår på eftermiddagen. De hoppas på att lösa det under dagen, men kan inte lämna något besked om när det är igång.

    Jag frågade om hur man gör i stället och de föreslår att man använder Rekommenderat brev, men det får nog bli något annat…

    //Fredrik

    #137609
    Farmoranka
    Deltagare

    Nu är tjänsten nere igen så får hoppas den rullar igång inom kort…

    #137621
    Prix
    Deltagare

    Den är fortfarande nere!!! Vad gör dem, dricker kaffe? Måndag och allt, inte lite paket som ska iväg….

    #137624
    bloggus
    Deltagare

    @Prix 36102 wrote:

    Vad gör dem, dricker kaffe?

    Nej, håvar in pengar på REK och postpaket som vissa väljer istället … 😎

    #137625
    Prix
    Deltagare

    Jag väntar fram till halv 6 innan jag väljer dem alternativen! Redan gett DHL killen tre gånger så många paket som han skulle ha fått…

    #137626
    Parvelito
    Deltagare

    Allvarligt talat så finns det ingen anledning att göda posten för att deras tjänster inte fungerar. Sätt frimärken på dem istället, eller vänta tills i morgon och ge DHL de paketen också.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 119 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.