Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › I vilken plattform kan man anvĂ€nda procentpĂ„slag??
- Detta Àmne har 4 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 12 Är, 5 mÄnader sedan av
tonys.
-
FörfattareInlÀgg
-
3 maj, 2013 kl. 14:43 #100063
Jolo
DeltagareHej
Har sedan en tid tillbaka hÄllit pÄ med Textalk, jag tycker de Àr toppen pÄ mÄnga sÀtt men man kan tyvÀrr inte göra procentpÄslag vid tillval, endast prispÄslag. Detta Àr ett stort problem för mig dÄ mÄnga av mina varor pÄverkas av procent inte pris
Jag hade gĂ€rna betalat för att fĂ„ denna funktion men de sĂ€ger att jag inte kan köpa den. Om tillrĂ€ckligt mĂ„nga vill ha den i framtiden kanske det kan bli aktuellt…har tyvĂ€rr inte tid att vĂ€nta pĂ„ framtiden đź sĂ„ nu undrar jag om nĂ„gon kĂ€nner till nĂ„gon annan plattform liknande Textalk dĂ€r denna möjlighet finns??
3 maj, 2013 kl. 15:24 #163624pete
Deltagarei prestashop store manager (desktop program, sÀljes separat) kan du höja priset relativt (%) eller absolut (kronor) pÄ en produkt, alla produkter eller ett valt antal produkter, samtidigt.
Detta för prestashop alltsÄ
3 maj, 2013 kl. 15:43 #163625Katrin Lundgren
DeltagareVi har möjlighet att ha procentpÄslag pÄ produkterna du kan prisjustera uppÄt och nerÄt i procent utifrÄn valda kriterier, exvis alla frÄn viss leverantör, eller visst varumÀrke, hel kategori mm.
3 maj, 2013 kl. 18:29 #163628nordicwebteam
DeltagareVi har gjort den funktionen för en shop.
Finns Àven tredje parts plugins till magento as always
Bulk Product Prices Updater – Magento Connect4 maj, 2013 kl. 11:14 #163644tonys
DeltagareVi har den ocksÄ (uppÄt, nerÄt, valda kriterier, leverantör mm)
Jag skulle tro att mÄnga e-handelsleverantör ha den funktionen, men kanske inte lÄgbudget alternativ. -
FörfattareInlÀgg
- Du mÄste vara inloggad för att svara pÄ detta Àmne.