Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Textalk + Analytics
- Detta ämne har 6 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 11 månader sedan av
@nders.
-
FörfattareInlägg
-
30 maj, 2013 kl. 17:22 #100160
Sniffe
DeltagareHejsan!
Har problemet i Analytics, min shop hos textalk byter adressen när det ska genomföras ett köp. frÃ¥n vÃ¥r domän till shop.textalk.se, och dÃ¥ tror analytics att det är en ny besökare och det enda som syns i analytics är ”vÃ¥rdomän.se / referall”NÃ¥gon som haft samma problem? Hur gör vi?
30 maj, 2013 kl. 19:53 #164636kristoffer.gus
DeltagareHej, Jag har liknande problem, i mitt fall gäller det textalk/payson. När mina kunder slutför betalningen med payson sÃ¥ sker denna pÃ¥ extern sida, vilket gör att jag ocksÃ¥ bara fÃ¥r min egen butiksdomän som referral pÃ¥ de som har shoppat. Har försökt förklara problemet för bÃ¥de textalk och payson men inte lyckats fÃ¥ nÃ¥gon hjälp…
26 december, 2013 kl. 16:10 #171465Sniffe
DeltagareBumpar denna tråden. Någon som löst problemet?
26 december, 2013 kl. 19:33 #171466Mathias Andersson
DeltagareKonstigt det funkar som det ska för oss. Har du kollat så alla inställningar stämmer?
6 november, 2014 kl. 09:40 #176744Krus
Deltagare@kristoffer.gus 65464 wrote:
Hej, Jag har liknande problem, i mitt fall gäller det textalk/payson. När mina kunder slutför betalningen med payson sÃ¥ sker denna pÃ¥ extern sida, vilket gör att jag ocksÃ¥ bara fÃ¥r min egen butiksdomän som referral pÃ¥ de som har shoppat. Har försökt förklara problemet för bÃ¥de textalk och payson men inte lyckats fÃ¥ nÃ¥gon hjälp…
Gammal tråd men lyckades ni få till det?
7 november, 2014 kl. 09:11 #176755Krus
DeltagareFelet löste sig.
Anledning: Kund har själv lagt in egen analytics i head, stället för att använda deras egna verktyg.
Till alla er som får samma problem
17 november, 2014 kl. 06:33 #176908@nders
DeltagareTänkte väl! För det fungerar utan problem för mig. Man får ut statisk på antal genomförda köp osv.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.