Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Roter Adwords-annonser
- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av
NIklasN.
-
FörfattareInlägg
-
1 augusti, 2013 kl. 14:22 #100442
NIklasN
DeltagareHej!
Jag har varit runt i adwords/googlat/letat efter inställningen för att rotera annonserna i Adwords i en timma nu utan att hitta ”avancerade inställningar” eller liknande för att ändra det. NÃ¥gon som vet hur man gör? Det ska ju vara sÃ¥ enkelt…
1 augusti, 2013 kl. 15:00 #1663751 augusti, 2013 kl. 15:22 #166376NIklasN
DeltagareTack för svar Dan.
Jag hittade den länken tidigare, även pÃ¥ svenska. Men jag kan verkligen inte hitta de avancerade inställningarna. Kanske har dom förändrat adwords utan att uppdatera ”help”, vet inte. Blir ju galen, borde inte vara svÃ¥rt att hitta.
För den som roterar era annonser: berätta gärna hur ni gjorde!
1 augusti, 2013 kl. 15:48 #166377Dan
DeltagareGå in på kampanjen. Kilcka inställningarna för kampanjen. Under budgivningsinställningarna finns;:
Annonsvisning: annonsväxling, frekvenstak
AnnonsväxlingOptimera för klick: Visa annonser som förväntas leda till fler klickRedigera
2 augusti, 2013 kl. 08:01 #166396NIklasN
DeltagareDessa inställningar gick inte att hitta under mina inställningar sÃ¥ jag ringde google nu och fick en lösning för att ”lÃ¥sa” upp de avancerade inställningarna.
Lösningen:
Under kampanjinställningar–>Allmänt–>Typ–>”Endast söknätverket”–>Redigera–>Sen kryssa i ”Alla funktioner” och de avancerade inställningarna kom upp direkt!Tack ändÃ¥!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.