Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Seriƶsa grossister
- Detta Ƥmne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast fƶr 12 Ƅr, 8 mƄnader sedan av
HakanBrakan.
-
FƶrfattareInlƤgg
-
2 oktober, 2013 kl. 20:54 #100729
emki11
DeltagareHej alla dƤr!
Jag vill hitta grossister inom mobil och mobil tillbehƶr helst i Sverige dƤr man kan kƶpa smƄ mƤngder till att bƶrja med.3 oktober, 2013 kl. 06:52 #168596xciso
DeltagareTror det finns en del pƄ grossist.se
3 oktober, 2013 kl. 08:30 #168600C.Larsson
DeltagareJag tror ocksƄ att mƄnga inte vill avslƶja sin grossist dƄ en yttligare konkurent kommer ut pƄ marknaden
3 oktober, 2013 kl. 11:39 #168605emki11
Deltagare@xciso 70016 wrote:
Tror det finns en del pƄ grossist.se
har kollat dƤr och kontaktad alla som hƄller pƄ med tillbehƶr eller mobiler.
3 oktober, 2013 kl. 19:47 #168627Danne-mann
Deltagare@C.Larsson 70020 wrote:
Jag tror ocksƄ att mƄnga inte vill avslƶja sin grossist dƄ en yttligare konkurent kommer ut pƄ marknaden

haha nej precis. Man avslƶjar ju inte sina kontakter
5 oktober, 2013 kl. 08:45 #168706Magnusde
DeltagareHej Emki11, jag hjƤlper gƤrna till att ta fram priser till dig, jag Ƥr verksam bƄde i Kina och Sverige, vi har mycket bra kontakter med mobil tillbehƶr.
Reparera du mobiler sƄ du sƶker reservdelar?
eller Ƥr det tillbehƶr i allmƤnhet du sƶker?Hƶr av dig om du Ƥr intresserad,
ett tips kan vara om du bara kƶper smƄ mƤngder Ƥr att kolla
aliexpress eller ebay eller dhgate eller nƄgon annan Kinesisk site som sƤljer smƄ kvantiteter, men det kƤnner du sƤker till ocksƄ.jag har ett parti screenprotectors fƶr Iphone 4/4s och 5 som jag tog hem frƄn Kina fƶr en vecka sedan, bƄde en sida och tvƄ sidors skydd, du kan kƶpa fƶr bra pris om du Ƥr intresserad, jag har Ƥven 240 stycken screen skydd fƶr Ipad som jag ska sƤlja.
5 oktober, 2013 kl. 17:13 #168727HakanBrakan
DeltagareRing/maila tillverkaren och frƄga efter grossister. Detta har vi gjort vi ett flertal tillfƤllen. FrƄga inte bara efter grossister i Sverige utan hƶr med tillverkaren om det kan finns grossister i vƄra grannlƤnder eller t.ex. Tyskland och Polen (lite stƶrre marknader).
-
FƶrfattareInlƤgg
- Du mƄste vara inloggad fƶr att svara pƄ detta Ƥmne.