Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Reklamationshantering
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 10 månader sedan av
bslask.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
29 december, 2013 kl. 18:54 #101163
rougtube
DeltagareHej,
hur ser era flöden och rutiner för reklamationer/ånger/byten ut? När det blir ett stort gäng gäller det ju att hålla koll på alla. Hur gör ni det? Något system? Lista i excell? Hur avgör ni vilka åtgärder som krävs, ex själva reklamera till grossist osv?
Tack på förhand och god fortsättning
30 december, 2013 kl. 10:38 #171536bslask
DeltagareVi kör Prestashop som plattform och har skapat upp flera olika statusar för returer, smidigt och enkelt att dels hÃ¥lla reda pÃ¥ ”i vilket skede” en reklamation befinner sig i, samt även smidigt att hÃ¥lla all information pÃ¥ samma plats.
Så kan du skapa upp egna ärendestatusar på dina ordrar är ju det ett tips.
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.