Startsida Forum E-handelsforumet Logistik Reklamationshantering

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101163
    rougtube
    Deltagare

    Hej,

    hur ser era flöden och rutiner för reklamationer/ånger/byten ut? När det blir ett stort gäng gäller det ju att hålla koll på alla. Hur gör ni det? Något system? Lista i excell? Hur avgör ni vilka åtgärder som krävs, ex själva reklamera till grossist osv?

    Tack på förhand och god fortsättning

    #171536
    bslask
    Deltagare

    Vi kör Prestashop som plattform och har skapat upp flera olika statusar för returer, smidigt och enkelt att dels hÃ¥lla reda pÃ¥ ”i vilket skede” en reklamation befinner sig i, samt även smidigt att hÃ¥lla all information pÃ¥ samma plats.

    Så kan du skapa upp egna ärendestatusar på dina ordrar är ju det ett tips.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.