Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Malmötorget ringde
Etiketter: malmötroget, torget
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år sedan av Prylster. 
- 
		FörfattareInlägg
- 

14 oktober, 2015 kl. 12:29 #101207Prylster DeltagareHej alla! Nu undrar jag vad ni har för erfarenheter av de där ”torgen” runt om i hela Sverige. En säljare ringde mig och berättade att de hade över 2 miljoner besökare pÃ¥ alla torgen sammanlagt (malmötorget, stockholmstorget osv) samt över 9000 företag som lade ut sina produkter pÃ¥ deras sajter. Har själv jobbat som säljare inom media i mÃ¥nga Ã¥r och förstÃ¥r att det här inte kan stämma, men är det nÃ¥gon som vet om det är en bra eller dÃ¥lig kanal för en webshop som säljer roliga och fyndiga prylar? 20 oktober, 2015 kl. 14:14 #173850dstrombe DeltagareJa du, ingen av de sidorna ger ens utslag pÃ¥ similarweb eller alexa. i Sthlm har de 10 annonser för igÃ¥r. FÃ¥r man det gratis sÃ¥ why not, annars förstÃ¥r jag inte riktigt poängen… 20 oktober, 2015 kl. 19:00 #173853Prylster DeltagareJag förstÃ¥r, säljaren pratade om 2,2 milj besökare varje mÃ¥nad och att de skulle köra en tv-kampanj nu och att man skulle ta chansen. 
 För övrigt sÃ¥ prutade hon ner priset själv och det känns lite sÃ¥där enligt mig.Tack för insight iaf 21 oktober, 2015 kl. 21:35 #171799expandtalk DeltagareDe kanske menade de fysiska torgen? Malmötorget som begrepp har 170 sökningar per mÃ¥nad enligt Google. Stockholmstorget har 110 sökningar per mÃ¥nad. De rankar inte speciellt bra pÃ¥ speciellt mÃ¥nga sökord – men de har lyckats knipa position 1 pÃ¥ ”köp och sälj stockholm” ett begrepp som har 50 sökningar per mÃ¥nad. 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.