Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Svenska lr Engelska?
Etiketter: marknadsföring, språk, webbshop
- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 8 månader sedan av
Bestblom.
-
FörfattareInlägg
-
8 februari, 2014 kl. 03:12 #101370
Bestblom
DeltagareHej
Jag har en webbshopp via Tictail som jag har börjat komma igÃ¥ng med. Sidan har varit uppe en kort period och har endast ”marknadsförts” via Instagram, via mig.
Via Tictail kan man välja sidans sprÃ¥k och jag har haft Svenska.Jag har inte haft en enda beställning och det beror förstÃ¥s pÃ¥ att jag inte har marknadsfört sidan ordentligt… Men vad tror ni? Ska jag ändra om det till engelska sÃ¥ att fler, utanför Sverige, kan lättare besöka sidan och köpa frÃ¥n mig? Jag säljer accessoarer till män vilket är en nischad marknad/produkt. Har jag sidan pÃ¥ svenska sÃ¥ är det enklare för ”svenskar” att beställa men gör jag om det till engelska sÃ¥ fÃ¥r jag en mer omfattande marknad/kunder…
Vad tycker ni?
:confused:8 februari, 2014 kl. 08:48 #172670DavidWigg
DeltagareFör att vi ska kunna ge dig tips och råd så måste du ange vilken butik du driver.
8 februari, 2014 kl. 10:53 #168912Bestblom
DeltagareJo jag förstÃ¥r…. det är lite ”coola” solglasögon av olika slag och färger. Inga dyra eller märkesrelaterade. Lite halsband produkter ocksÃ¥
Skickat från min mobil via Tapatalk
8 februari, 2014 kl. 11:04 #172672Mathias Andersson
DeltagareHan menar att du borde ha en länk i din profil till butiken som det står i reglerna
8 februari, 2014 kl. 15:45 #172674Bestblom
DeltagareOk men ”mÃ¥ste” jag lägg upp en länk för fÃ¥ tips?
trodde det var en allmän fråga. Jah kan lägga upp en länk men sidan är inte 100% klar
8 februari, 2014 kl. 16:46 #172675danielandersson
DeltagareEnligt reglerna på forumet behöver du lägga upp länken, ja.
8 februari, 2014 kl. 18:12 #172678Bestblom
DeltagareOk jag gör det
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.