Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › E-handlare vs. Butikschef
- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av
nobynator.
-
FörfattareInlägg
-
25 augusti, 2015 kl. 10:30 #102935
Elcheikh
DeltagareHej. Jag är en studerande kille inom e-handel och jag har en fundering som jag tror någon här har kompetensen att kunna svara på, frågan lyder så här; vad är skillnaderna mellan en e-handlare gentemot en traditionell butikschef? Tack till den som tar sig tid för att svara.
Med vänlig hälsning,25 augusti, 2015 kl. 11:25 #179311Magento
Deltagare@Elcheikh 83843 wrote:
Hej. Jag är en studerande kille inom e-handel och jag har en fundering som jag tror någon här har kompetensen att kunna svara på, frågan lyder så här; vad är skillnaderna mellan en e-handlare gentemot en traditionell butikschef? Tack till den som tar sig tid för att svara.
Med vänlig hälsning,Hej!
Går det att definiera frågan lite mer? E-handlare för mig är en organisation/företag och butikschef en person.
25 augusti, 2015 kl. 12:00 #179312Elcheikh
DeltagareHej, förlåt det skulle vara E-handelsutvecklare med, lite vad deras uppdrag är samt vad det skiljer dem emellan. Tack som sagt för att du tog dig tid att svara.
25 augusti, 2015 kl. 13:47 #179313allstars
DeltagareBÃ¥da är bäst pÃ¥ sitt territorium; butikschef att kunna sälja pÃ¥ ”golvet” och kunna det med exponering i butiken. Ehandelsansvarig ska kunna digitala medier, kunna sälja pÃ¥ nätetm med annonsering rätt för sin mÃ¥lgrupp och kunna det med exponering pÃ¥ hemsidan.
25 augusti, 2015 kl. 17:03 #179316Elcheikh
Deltagare@allstars 83847 wrote:
BÃ¥da är bäst pÃ¥ sitt territorium; butikschef att kunna sälja pÃ¥ ”golvet” och kunna det med exponering i butiken. Ehandelsansvarig ska kunna digitala medier, kunna sälja pÃ¥ nätetm med annonsering rätt för sin mÃ¥lgrupp och kunna det med exponering pÃ¥ hemsidan.
Ett stort tack för den hjälpen!!! Guldvärt svar.
25 augusti, 2015 kl. 21:10 #179318nobynator
DeltagareVar det ett svar på en hemläxa? :p
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.