Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › postemballage, frakt?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 11 månader sedan av Dan. 
- 
		FörfattareInlägg
- 

5 december, 2015 kl. 00:50 #103147Dina Detaljer DeltagareHej! Jag hÃ¥ller pÃ¥ startar upp en webshop där jag just nu mÃ¥ste välja postemballage. Det är ett hav där ute och jag känner mig förvirrad…kommer sälja muggar. Vad bör jag välja? finns hur mycket som helst. Även detta med frakten, ska jag skicka vanligt i början eller söka ngt avtal? Kommer inte ha mÃ¥nga ordrar i början. Skriver ni ut fraktsedeln pÃ¥ vanlig skrivare eller etikettskrivare? Hoppas ni kan hjälpa mig pÃ¥ traven. MÃ¥ste lägga beställ i helgen. 5 december, 2015 kl. 20:36 #180027Dan Deltagare1. Wellkartong i lämpligt mÃ¥tt med kraftpappet som stötdämpning. 2. Räkna pÃ¥ det. Lätta och smÃ¥ saker kan du skicka billigt utan avtal. Köp frimärken bara. 3. Beror pÃ¥ volym. Om du kör fraktsedel och har frÃ¥ orders kan du printa med vanlig skrivare o tejpa fast. Har du fÃ¥ orders o skickar brev skriv för hand. Kerp it simple. Innan du har orders är alla de här frÃ¥gorna saker du inte ska lägga tid pÃ¥. Det är inte rocket science, se till börja sälja sÃ¥ kommer du ha chans optimera allt detta sen. 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.