Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Keysmart.se
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 4 månader sedan av
MrPong.
-
FörfattareInlägg
-
4 juni, 2016 kl. 14:19 #103604
poppo
DeltagareRis o ros på http://www.keysmart.se
Allt är inte överatt men på G
5 juni, 2016 kl. 23:07 #181732Lundstrom
DeltagareKul nisch! Aldrig sett denna typ av produkt innan. Är Ã¥ andra sidan mycket jag inte sett. Ser framför mig att denna produkt skulle kunna fÃ¥ en snygg förklaring/beskrivning i filmformat. Uppskattar hur som helst att produkten löser ett problem! Tycker sidan över lag ser bra ut och designen känns anpassad utefter produkt/mÃ¥lgrupp. Men som vanligt gÃ¥r allt alltid att förbättra. Jag tittar nu pÃ¥ sidan via laptop. Första bilden jag fÃ¥r upp är dÃ¥ aningen suddig, och namnet ”key-Smart” har en vit bakgrund som inte riktigt passar in. FöreslÃ¥r att kanske öka upplösningen pÃ¥ bilden en aning och ha loggan/namnet ”key-smart” i vit text som pÃ¥ övriga bilder. Önskar ett stort lycka till framöver
7 juni, 2016 kl. 08:05 #181745MrPong
DeltagareHej, tycker er sida överlag ser bra ut. En invändning är dock att ni borde lägga större fokus – inte minst pÃ¥ er startsida – pÃ¥ att övertyga mig som konsument om varför en keysmart är nÃ¥gonting att ha. Hur mycket plats sparar den? Hur mÃ¥nga nycklar rymmer den? Men även för att reducera en köpares funderingar: rymmer den verkligen mina nycklar som är lite större och av varierande karaktär?
Lycka till!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.