Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Ny tredjepartslogistik- Vill du växa tillsammans?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 7 Ă¥r, 9 mĂ¥nader sedan av
Josephine.
-
FörfattareInlägg
-
31 december, 2017 kl. 08:11 #104442
NextGear
DeltagareHej!
Jag har för avsikt att starta upp en tredjepartslogistik inriktad pĂ¥ smĂ¥ e-handlare med ambition att växa. Jag söker nu dig som är i uppstartsfasen med din E-handel, kanske har du redan dragit igĂ¥ng i liten skala och vill växla upp, alternativt är precis pĂ¥ gĂ¥ng att göra det och vill bli min första kund/partner.
Min tidigare erfarenhet frĂ¥n att själv driva e-handel, är en av de viktigaste frĂ¥gorna man har pĂ¥ bordet just vilken logistiklösning man skall använda sig av. Här finns en uppsjö av olika modeller, och jag vill erbjuda dig:
1. Möjligheten att starta smĂ¥tt och växa tillsammans
2. Kontroll över dina logistikflöden, utan att för den skull behöva driva dem själv.
3. En anpassningsbar logistiklösning, där jag kan sköta plock/pack, returer, aftersales med mera, helt avhängt pĂ¥ vilket behov just du har.
4. Avtalsstyrda fasta priser, sĂ¥ att du alltid har koll pĂ¥ dina kostnader.Det första lagret kommer att vara lokaliserat strax söder om Jönköping, vilket är lite av ett logistiskt nav i norden (det är knappast en slump att bĂ¥de IKEA och Elgiganten har sina nordenlager i närheten). Med 7 Ă¥rs erfarenhet frĂ¥n en av nordens största E-handelsaktörer, varav 5 i ledande ställning kommer jag att kunna bidra med insikter kring bĂ¥de logistik och aftersales som utvecklar din verksamhet.
VĂ¥r gemensamma affär skall bygga pĂ¥ partnerskap, där vi bĂ¥da kan växa tillsammans. Som första kund kommer du dessutom att fĂ¥ en lösning som är helt skräddarsydd utefter vad just du behöver.
Hör gärna av dig och berätta lite om dina behov och din E-handel sĂ¥ diskuterar vi saken vidare!
Med vänliga hälsningar
Martin
NextGear Logistics
Mdamberg2@hotmail.com17 januari, 2018 kl. 09:15 #184576Josephine
DeltagareHej Martin.
Mailar dig!
MVH josephine
-
FörfattareInlägg
- Du mĂ¥ste vara inloggad för att svara pĂ¥ detta ämne.