Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Vilken plattform skulle passa internationellt?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    svtr
    Deltagare

Hej, har nu sökt i en hel mÃ¥nad och har inte hittat nÃ¥got rimligt för en start up. Jag hÃ¥ller pÃ¥ och starta ett start-up och har varit i kontakt med flera leverantörer för att starta igÃ¥ng hemsida för en internationell handel och det lägsta jag har fÃ¥tt är en startavgift pÃ¥ 39 999 kr och en mÃ¥nadskostnad pÃ¥ drygt 3 000 kronor. Är en del pengar när man är en start-up…

SÃ¥ jag tog och tänkte testa mig igenom Shopify, har jobbat med ett theme som heter Boost och fÃ¥r inte funktionerna jag vill ha sÃ¥som när man bildar ett ”page” sÃ¥ kan man inte lägga till kollektionen pÃ¥ det paget. Du klickar pÃ¥ ”Womens” och dÃ¥ kommer du komma till en tom sida, medans när du gÃ¥r till womens sÃ¥ fÃ¥r du en scroll down med Womens Tops, Womens Bottom men dom dyker aldrig upp pÃ¥ paget. Shopify menar att jag mÃ¥ste anlita en kodare till det. En kodare för det arbetet är inte sÃ¥ billigt heller dÃ¥ jag har varit i kontakt med dom… Shopify menar dÃ¥ att jag ska ha det som en kollektion där man klickar men dÃ¥ ser hemsidan väldigt oprofesionellt ut jämfört med konkurrenterna. Finns fler bekymmer kring det och ett annat är betalningen dÃ¥ jag vill kunna välja för varje land vad dom ska betala alltsÃ¥ i Sverige för en produkt 999 Kr och i Usa 99 dollar mÃ¥ste jag använda mig av en app dÃ¥ Shopify Payment har inte kommit än till Sverige. DÃ¥ ser appen extremt fake ut och strular till med themet. Vet ej varför men suttit med shopify support flera gÃ¥nger och fÃ¥tt ändra till orginal.

SÃ¥ finns det nÃ¥gon annan plattform som ni kan tänka er rekommendera? Vi behöver kunna installera flera valutor, flera sprÃ¥k, ska kunna enkelt och redigera en vanlig ”page”. Kan skicka kod sÃ¥ ni kan gÃ¥ in och se sidan. Den är just nu insatt i password page.

Hoppas att ni kan hjälpa till och komma med förslag på plattform som jag kanske har missat.

StarwebAnders
    Deltagare

Hej Jag har skickat dig ett meddelande då vi har en lösning som passar för internationell handel.

sanmic
    Deltagare

Jag brukar rekommendera Magento.
    Sätter upp allt själv, så har ingen rekommendation på företag som kan hjälpa dig igång tyvärr.

NordbergWatches
    Deltagare

Beror lite på hur mycket kunskaper du har själv, men skulle föreslå WooCommerce via WordPress. Du kan säkert hitta freelancers på Upwork / Fiverr med bra omdömen som hjälper dig komma igång. Lycka till!

Secau
    Deltagare

Vet inte om du fortfarande använder Shopify men Shopify Payments finns i Sverige nu. Det gör det lättare att sälja internationellt med flera valutor och språk i butiken. Jag jobbar på Shopify och du kan boka tid med en community manager som kan hjälpa dig på Shopify Stockholm, Sverige
    – Local Stockholm
    .

David Jackson
    Deltagare

Hello,
    I recommend you to use Magento,
    It works world wide.

joandavis
    Deltagare

Religion coursework writing services are very common nowadays since there are very many students seeking Religion Assignment Writing Services and religion essay writing services.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.