- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 22 timmar, 10 minuter sedan av
Feel Valeo.
-
FörfattareInlägg
-
5 september, 2025 kl. 14:10 #207534
Feel Valeo
Deltagare<article class=”text-token-text-primary w-full focus:outline-none scroll-mt-[calc(var(–header-height)+min(200px,max(70px,20svh)))]” dir=”auto” tabindex=”-1″ data-turn-id=”8520bb4c-6bdc-444b-b1b9-bb76a21ccb2f” data-testid=”conversation-turn-2″ data-scroll-anchor=”true” data-turn=”assistant”>
<div class=”text-base my-auto mx-auto pb-10 [–thread-content-margin:–spacing(4)] thread-sm:[–thread-content-margin:–spacing(6)] thread-lg:[–thread-content-margin:–spacing(16)] px-(–thread-content-margin)”>
<div class=”[–thread-content-max-width:40rem] thread-sm:[–thread-content-max-width:40rem] thread-lg:[–thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(–thread-content-max-width) flex-1 group/turn-messages focus-visible:outline-hidden relative flex w-full min-w-0 flex-col agent-turn” tabindex=”-1″>
<div class=”flex max-w-full flex-col grow”>
<div class=”min-h-8 text-message relative flex w-full flex-col items-end gap-2 text-start break-words whitespace-normal [.text-message+&]:mt-5″ dir=”auto” data-message-author-role=”assistant” data-message-id=”b99e87dc-90fe-4ba1-86da-3e221621fab2″ data-message-model-slug=”gpt-5″>
<div class=”flex w-full flex-col gap-1 empty:hidden first:pt-[3px]”>
<div class=”markdown prose dark:prose-invert w-full break-words light markdown-new-styling”>
<p data-start=”0″ data-end=”363″ data-is-last-node=”” data-is-only-node=””>IV vitamin drips usually contain a mix of essential vitamins, minerals, and electrolytes like vitamin C, B-complex, magnesium, and calcium. These support hydration, immunity, and energy. Many people choose <strong data-start=”206″ data-end=”226″>iv therapy Dubai for tailored wellness solutions, ensuring nutrients are delivered directly into the bloodstream for faster absorption and effectiveness.</p></div>
</div>
</div>
</div>
<div class=”flex min-h-[46px] justify-start”></div>
<div class=”mt-3 w-full empty:hidden”>
<div class=”text-center”></div>
</div>
</div>
</div>
</article>
<div class=”pointer-events-none h-px w-px” aria-hidden=”true” data-edge=”true”></div>-
Detta ämne redigerades för 22 timmar, 9 minuter sedan av
Feel Valeo.
-
Detta ämne redigerades för 22 timmar, 9 minuter sedan av
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.