Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Behöver feedback på en webbapp inom ekonomi
Etiketter: ekonomi
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 18 minuter sedan av
daniel_invest.
-
FörfattareInlägg
-
19 mars, 2026 kl. 08:49 #207692
daniel_invest
Deltagare<p data-path-to-node=”7″>Hejsan! Jag har länge stört mig på att det är svårt att få en samlad bild av hela ekonomin (lön, tillgångar, nettoförmögenhet och kvittohantering) utan att behöva hoppa mellan fem olika appar.</p>
<p data-path-to-node=”8″>Därför har jag börjat bygga på ett eget projekt som heter <b data-path-to-node=”8″ data-index-in-node=”58″>Vyn</b>. Mitt mål är att skapa en lösning där man faktiskt får kontroll på marginalerna utan att det blir för krångligt.</p>
<p data-path-to-node=”9″>Jag skulle behöva er expertis här i gruppen:</p><ul data-path-to-node=”10″>
- <p data-path-to-node=”10,0,0″>Vilken är den enskilt viktigaste funktionen ni saknar i de stora bankapparna idag?</p>
- <p data-path-to-node=”10,1,0″>Är ”AI-assistent för ekonomi” något ni faktiskt skulle använda, eller känns det överflödigt?</p>
<p data-path-to-node=”11″>Jag tar tacksamt emot all feedback (sidan finns på DinVyn.se för den som vill se hur jag tänkt hittills). Vill gärna bygga detta utifrån vad vi som faktiskt bryr oss om vår ekonomi behöver, inte vad bankerna tror att vi vill ha.</p>
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.