Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik oombedd feedback på electro:kit

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94085
    Seke
    Deltagare

    Skulle köpa knappcellbatterier till badrumsvågen, googlade efter beteckningen, hamnade hos Prisjakt och valde en leverantör med bra pris inkl frakt och bra vitsord. Sedan hejdade jag mig när jag kom på att det finns ehandlare inom den branschen här på forumet, tänkte jag kunde handla där istället. När jag kollade forumet visade det sig vara en av dem jag hamnat hos – electro:kit (GregerA).

    Så jag genomförde köpet och det fungerade mycket bra. Tydlig information om betalnings- och fraktvillkor. Skönt att kunna handla utan att först skapa konto och logga in. Många fraktalternativ.

    Kanske inte så sökmotorvänlig butik URL-mässigt, men det funkade ju i alla fall för mig att hitta dit, tack vare Prisjakt.

    Jag köpte mina batterier och är nöjd med köpupplevelsen. GregerA, ursäkta den lilla beställningen, hoppas du inte gick back. Jag tittade runt för att hitta något mer jag skulle vilja köpa, men jag är inte någon elektronikpulare…

    #107332
    GregerA
    Deltagare

    Tack för beställningen och feedback. :-) Vi har många beställningar i den storleksklassen, och jag anser det viktigt att kunna ge bra service och villkor i det segmentet. I gengäld är ju inte våra kunder särsklit supportkrävande eftersom de själv besitter god kunskap.

    Beträffande SEO-vänligt så har vi f.n frames, men har gjort en del trix som tar oss runt de värsta nackdelarna. Dock står en ny webshop högt på önskelistan så vi får väl se när den rätte dyker upp och vi har tid att byta.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.