Plus Forum Övrigt Off-topic Glad påsk på er

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94414
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Ha en trevlig påsk på er alla som tänker vara lediga och fira.
    Ät inte för mycket godis, för då blir ju inget kvar till mig :D

    #109666
    Dan
    Deltagare

    Ledig… vad är det? :)

    Jag ska bokföra, programmera massor av nya funktioner i mitt system samt fylla på mina lager.

    #109668
    GregerA
    Deltagare

    Ja, det är ju när de andra är lediga som man kan få gjort något själv … :rolleyes:

    Just nu är jag superförkyld, så det skulle väl vara det som hindrar mig då.

    Glad påsk till er alla!

    #109670
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @Dan 4874 wrote:

    Ledig… vad är det? :)

    Jag ska bokföra, programmera massor av nya funktioner i mitt system samt fylla på mina lager.

    Det är ganska roligt att läsa detta, då vi verkar ha rätt liknande liv vi e-handlare….

    Själv ska jag förhoppningsvis bli klar med Swecats nya design under påsk, och hoppas kunna lansera den i slutet av påsk, så programmering står på agendan här också.

    Sedan ska jag förbereda inför trädgårdsmässan som vi åker till dagen efter påsk, samt fixa en del bokföring innan vi åker, och hinner jag blir det filminspelning också

    men äta lite påskgodis tänker jag hinna med :-)

    #109671
    Rikard
    Deltagare

    Kruxet är ju att inga paket går iväg under helgerna. Lika bra att ta ledigt de få röda dagar som finns. Sommartid är däremot bästa månaderna tycker jag. Få kunder, få order och ingen trängsel bara tid för utveckling och man behöver ändå vara på plats för de få stollar som vill köpa något under sommarhettan.

    Glad Påsk!

    #109680
    Parvelito
    Deltagare

    Nu börjar ju “helgsäsongen”, även om vi klarar oss rätt bra i år då 1:a Maj är en Lördag och 6:e Juni en Söndag. Det är en rätt bra tid annars med långhelger och klämdagar att ge sig på de lite större projekten som man annars drar sig för eftersom den dagliga stressen är fullt tillräcklig. Man kan också se på det som så att sådana här kortveckar som det blir runt påsk innebär att en veckas arbete skall hinnas med på fyra dagar.

    Så under påsken väntar en del arbete, ja.

    Och mellan arbetspassen så tänkte jag hinna med lite påsksnask och kanske en kall och immig till maten. Blir vädret bra på Söndag kan det tänkas bli en tur ned till Gävle travbana också.

    Hoppas att ni alla får en bra påsk enligt de önskningar och förväntningar ni har.

    #109692
    Seke
    Deltagare

    Helger ger tid för arbete i lugn och ro. Ingen immig blir det nog men desto fler öl nästa vecka då World Beer Cup äger rum i Chicago. Som tur är kräver den löpande verksamheten inte min lekamliga närvaro.

    God och glad påsk!

    #109693
    Kia
    Deltagare

    Jag önskar er alla en Glad Påsk!

    #109695
    Nicklas
    Deltagare

    Glad påsk, det blir bokföring för mig med.

    #109699
    Macondax
    Deltagare

    Glad påsk. Själv blir det faktiskt en ledig påsk, men i nästa vecka kommer stora uppdateringar, med bland annat introduktion av Blocket-butik!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.