Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik feedback på nya SweCat

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 22 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94492
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Lite nyare, lite modernare, men ändå samma gamla butik :D
    Feedback tack.

    #110247
    Alno Trading
    Deltagare

    Stilrent och snyggt!

    Saknar lite fler och lite större bilder.

    Hämta adress i snabbkassan fungerar inte för mig, kör Firefox på Linux.

    /Nicklas

    #110248
    MonsterM
    Deltagare

    Jag tycker om sidan, några saker som jag hänger upp mig på:

    -Köpknappen tycker jag kan vara lite roligare, grå och kantig är snyggt, men lockar inte riktigt.

    -När man klickat på mer information så tycker jag det är lite grötigt, det verkar vara vänsterställt eller högerställt omvartannat på artikelnr, betyg mm.

    -När jag kollar på min kundvagn så saknas det bild på frakt och faktureringsavgift. Vore roligare att se en bild på lastbil eller dylikt istället för “Bild Saknas”

    -Trygg E-handel logan tycker jag nog du ska placera lite bättre än den är placerad nu. Hellre på toppen av sidan än i botten.

    Annars tycker jag sidan är ett lyft mot tidigare.

    Mvh
    Pontus

    #110250
    sailorcap
    Deltagare

    Stilig sida!

    Något suddig text i logotype.

    Andreas

    #110253
    Rikard
    Deltagare

    Verkar bugga lite mer Firefox. Kunde inte gå till kassan direkt från varukorgen men väl om jag klickade på kassan uppe i hörnet.

    Konstigt att kundvagnen visar upp faktura 39 kr när jag inte alls har för avsikt att handla mot faktura och jag också i kassan kan välja ett gratisalternativ. i kundvagnen stod också standardfrakt 55 kr men när jag kom till kassan så är det Schenker och 99 kr som gäller.

    I övrigt snyggt men loggan är suddig.

    Hur har du fixat med bilderna som byts ut på startsidan? Tycker jag såg snyggt ut!

    #110259
    GregerA
    Deltagare

    Ett klart lyft :) Ser flera decennier modernare ut.
    Jag tror att ännu fler katter kommer att handla nu.

    #110260
    Skogstrollet
    Deltagare

    Håller med Greger – ser mycket fräschare ut.
    Mycket luft och behagliga färger vilket går hem hos mig iaf.

    Logon är, som Rikard nämnt, något suddig.

    Ett litet irritationsmoment att man inte kan klicka på +-tecknet bredvid kategorierna som innehåller underkategorier.

    #110267
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Tack snälla ni, det verkar som om de flesta av er gillar den.

    Greger, min gammelkisse här hemma har surfat runt på den hela dagen och han säger att det är lättare att hitta kattgodiset nu:D

    Rickard, du hittade en bugge som vi precis höll på att rätta, så det var lite skoj:D. Nu är den fixad i alla fall

    Det är ett vanligt javascript som byter bilder, intet konstigt alls

    Mer bilder ska in, det finns större bilder på produkterna, men av ngn anledning så har den länken fallit bort, det ska jag försöka kika på under morgondagen.

    Trygg e-handelsloggan har jag också funderat mycket på, men jag hittar inget riktigt klockrent ställe att lägga den på uppe, förslag mottages tacksamt.

    #110269
    ducedo
    Deltagare

    @Kodmyran 5554 wrote:

    Trygg e-handelsloggan har jag också funderat mycket på, men jag hittar inget riktigt klockrent ställe att lägga den på uppe, förslag mottages tacksamt.

    Precis som MonsterM så skulle jag vilja se loggan högt upp. Vad sägs om tomrummet mellan loggan och hunden framför datorn? Vet inte var det vore bäst men ni kanske kan testa er fram.

    Noterade även att ni inte har någon popup på loggan till skillnad mot tex Dan (roligaprylar). Hur kommer det sig? Märkt någon skillnad med / utan? Tänker främst att det borde vara ytterligare ett intyg på hur säkert det är och inte att ni enbart har klistrat in en logga.

    #110270
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Vad jag förstår så ingår Dan i en test från trygg e-handel, så än så länge kan inte alla butiker se ut så som roliga prylar med popup utan bara ett fåtal utvalda, och vi var inte utvalda att delta i testet. Annars skulle vi gjort det direkt!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 22 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.