Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Kinesisk tomat som open source

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 17 totalt)
  • Författare
    GregerA
    Deltagare

Nu finns det en kinsesisk-utvecklad webshop som open source.
    Ser bra ut på ytan, men ännu i ver 1.0, så en hel del features saknas säkert.

TomatoCart- New Generation Ecommerce

Dan
    Deltagare

Spännande, men som vanligt… betallösningar, sprÃ¥k, moms, bla bla gör allting jobbigt för oss Svenskar :)

Man borde flytta till USA

@Dan 6486 wrote:

Spännande, men som vanligt… betallösningar, sprÃ¥k, moms, bla bla gör allting jobbigt för oss Svenskar :)

Kanske nÃ¥gon som moddar det och släpper Chinese Tomato E-commerce Platform – Nordic Edition.

GregerA
    Deltagare

@Julius 6487 wrote:

Kanske nÃ¥gon som moddar det och släpper Chinese Tomato E-commerce Platform – Nordic Edition.

Typ Felix Ketchup frÃ¥n Eslöv … :D

Emil
    Deltagare

@Dan 6486 wrote:

Ja man borde flytta till USA, men inte enbart för ehandelssystemen…..

MÃ¥ste säga att det är en galet snabb shop. Fast det kanske beror pÃ¥ att jag är i Kina…

sailorcap
    Deltagare

Gillar admin-interfacet

Reager
    Deltagare

Känns lite Magento över den när man klickar runt och ser hur det ser ut. Speciellt checkout:en. Dock rätt mycket snabbare känns det som. Sedan antar jag att denna heller inte har alla funktioner som Magento har.

Emil
    Deltagare

@Reager 6491 wrote:

Känns lite Magento över den när man klickar runt och ser hur det ser ut. Speciellt checkout:en. Dock rätt mycket snabbare känns det som. Sedan antar jag att denna heller inte har alla funktioner som Magento har.

Jag fick också magento-vibbar, fast som sagt var bra mycket snabbare.

Reager
    Deltagare

Har nu tagit en kik på källkoden och den ger mig OsCommerce-vibbar. Någon som vet om detta är någon fork av OsCommerce eller om det bara är en slump.

Kia
    Deltagare

Kollat snabbt och det ser ju lovande ut, speciellt adminsidan. Förstår inte riktigt namnet dock :)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 17 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.