Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95042
    Lastbryggan
    Deltagare

    Då det diskuteras flitigt på forumet om vilka hyllor man skall välja, vilka backar man skall köpa o.s.v. så kanske någon kan låta sig inspireras av våran flytt som vi gjorde för ett år sedan. En hel del har hänt sedan dess och lokalerna börjar redan bli trånga. Men håll tillgodo med mitt bildgalleri från flytten och hoppas att det är någon som kan snappa upp en och annan idé.

    flytt

    #115234
    bloggus
    Deltagare

    Härliga bilder. Lyckats du hålla denna lokal varm om vintern? Verkar inte vara mycket isolation.

    #115235
    Joel
    Deltagare

    Härligt med massa bilder! Helt klart inspirerande för oss mindre e-handlare.

    #115238
    Parvelito
    Deltagare

    Kul att se att något man kanske inte riktigt trodde passade som E-handelslokal ganska enkelt gick att anpassa. Måste vara praktiskt att hålla till där med dina produkter, ingen onödig uppmärksamhet från en massa nyfikna som råkar passera förbi.

    Men, som Bloggus skrev, blir det inte väldigt kallt på vintern, trots din Panasonic?

    #115243
    Lastbryggan
    Deltagare

    Vi har en typ av infravärmare i taket också (8st) som har dubbla termostater anslutna och vi ställer “min-temp-termostaten” på 18 grader så går de in och hjälper till när det blir riktiga köldtoppar.

    Förra vintern som var en riktig vargavinter var vi inte över 2500kr i el & värme en enda månad. Nu har jag inte varit där mer än ett år så det är svårt att säga vad det kommer att kosta i framtiden men uppskattningsvis har jag en el & uppvärmningskostand på totalt 15-18.000kr/året.

    #115247
    PatrikS
    Deltagare

    Kul! Ser fint ut. Hoppas ni trivs i nya lokalerna.

    #115251
    Stor Liten
    Deltagare

    Ser fint ut. Skönt med rejäla hyllor med bra överblick.
    Jag vill också ha större!! 😡

    #115253
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Det är alltid roligt att se bilder på hur andra har det. Tack för att du delar med dig

    #115256
    Macondax
    Deltagare

    Håller med Kodmyran, alltid roligt att se hur andra utvecklats och bor idag. Det får motivationen att öka, för att jobba ännu hårdare och nå samma mål :)

    #115267
    Marckus
    Deltagare

    Man blir ju lite avis att se när folk visar sina lager sådär :P
    Tummen upp Lastbryggan. Må ditt företag ge njutning åt folk i många år framöver!

    /Marcus

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 21 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.