Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Servicenivå hos Certitrade?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 23 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96105
    Jela
    Deltagare

    Hej

    Ska precis till att välja betalsystem för min webshop. Hade bestämt mig för Certitrade, men efter kontakt med dem blev jag tveksam. Mannen som svarade fick mig verkligen att känna mig dumförklarad. Har ni goda erfarenheter av dem? Vill inte döma dem efter en person, men samtidig gör första intrycket mkt.

    Om inte Certitrade, vem rekommendera ni annars?

    #123447
    bloggus
    Deltagare

    @Jela 20360 wrote:

    Hej

    Vill inte döma dem efter en person, men samtidig gör första intrycket mkt.

    Tyckte att någon här på forumet nämna att Certitrade är praktiskt taget just en person ….

    #123448
    Jela
    Deltagare

    9 personer jobbar där.

    #123449
    danielandersson
    Deltagare

    @Jela 20362 wrote:

    9 personer jobbar där.

    Inte som Yahoo i början då? 2 pers som gjorde olika röster, så att företag framstod som större än de var :)

    #123453
    Parvelito
    Deltagare

    Enligt Allabolag.se så har Certitrade 2 anställda, och omsatte senaste räkenskapsåret 3,8Mkr. Av det får man dra sina egna slutsatser.

    #123454
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Det visar bara heltidstjänster, så de kan finnas deltidare också, men troligen är de ett mindre företag.

    #123471
    Parvelito
    Deltagare

    Visst kan det finnas inhyrt personal, timanställda och lite sådant, men 3,8Mkr och ilsket röda siffror sedan tre år tillbaka tyder väl inte på att det finns så mycket utrymme för det heller om de nu inte har “gömt” en del av sitt företag utomlands.

    #123472
    Jela
    Deltagare

    Vem ska man välja istället?

    #123473
    danielandersson
    Deltagare

    @Jela 20388 wrote:

    Vem ska man välja istället?

    Någon av de andra? ;)

    Jämför kortbetalning, betalväxlar, inlösenavtal och kreditkortsbetalning för e-handel

    #123474
    Dan
    Deltagare

    Jag har bara positiva erfarenheter av Certitrade kan jag väl flika in med så att välja bort dem baserat på antal anställda tycker jag verkar dumt, jag har kört dem sedan 2008 nu och det funkar fint!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 23 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.