Startsida Forum E-handelsforumet Marknadsföring NĂ¥gon som har testat FinnMera?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Soffs
    Deltagare

I vĂ¥ras blev jag kontaktad av Finnmera med hade varken tid eller rad just dĂ¥. Nu har jag fĂ¥tt ett mail där säljaren skriver ”jag väntar pĂ¥ ditt godkännande av offerten”. Hmm… är det nagonsom hat testat deras tjänster kopplade till Google analytics? Ă„r inte hundra pĂ¥ vad jag verkligen köper isf.

alla här inne har testat deras tjänster. dock har 99.9% valt att göra det helt gratis via Google Analytics.

du köper alltsĂ¥ luft. (lite elakt är de, de skriver faktiskt in din mailadress och klickar pĂ¥ aktivera-länken i mailet frĂ¥n Google).

borttaget (10 tecken)

Soffs
    Deltagare

@debaser 20877 wrote:

edit: använder pm istället angĂ¥ende att trĂ¥dskaparen kopierar mina texter

Eller sĂ¥ skriver vi bĂ¥da av Smith Optics produktkatalog. Detta är totalt ointressant för allmänheten sĂ¥ kolla dina pm sĂ¥ har du svar där.

FinnMera
    Deltagare

@debaser 20758 wrote:

alla här inne har testat deras tjänster. dock har 99.9% valt att göra det helt gratis via Google Analytics.

Du verkar ha bra koll pĂ¥ de andra medlemarnas förehavanden:)

@debaser 20758 wrote:

du köper alltsĂ¥ luft. (lite elakt är de, de skriver faktiskt in din mailadress och klickar pĂ¥ aktivera-länken i mailet frĂ¥n Google).

Vad menar du med detta?

Vi använder oss av Google Analytics som är gratis men vĂ¥r tid som vi lägger ner för att konfiguera Analytics samt tolka data är dock inte det.

Mvh
    Johan Edvardsson FinnMera AB

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du mĂ¥ste vara inloggad för att svara pĂ¥ detta ämne.