Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › E-handelns avslutningsfrekvenser
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 12 månader sedan av
Kemara.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
7 juli, 2011 kl. 09:01 #96205
Kemara
DeltagareÄr lite nyfiken på vilka avslutsfrekvenser man kan förvänta sig inom e-handel. Har tidigare jobbat med telemarketing och direktmarknad där man kan använda 20% TM och 1% DM som schablon.
Självklart har ju detta med priser, erbjudanden och andra faktorer att göra men för olika kategorier av e-handel borde man ju kunna få upp ett schablonvärde.
Leksaker ?
Kläder?
Elektronik?
Resor?Någon som har koll?
-
FörfattareInlägg
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.