Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på Logga

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 26 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96301
    Prix
    Deltagare

    Hejsan,
    Jag skulle gärna vilja ha lite feedback på ett loggoförslag jag fått. Dem är inte helt färdiga men nästan.

    Tack :)

    #125194
    Annica
    Deltagare

    Hej,

    Själv tycker jag att den första är snyggast, alltså utan de linjer utöver “filmen”, tycker att den andra blir lite för mycket. Det är enklare att läsa texten när det är “rent”

    Annica

    #125195
    pete
    Deltagare

    den andra, OM: linjerna blir parallella med loggan och om den inkorporeras snyggt in i den övriga designen

    #125198
    Kingston
    Deltagare

    Jag tycker den första va finast. Den andra blev lite förmycket

    #125204
    Prix
    Deltagare

    Tack så mycket för respons! Jag är själv inne på den först “enkla” versionen men ville se så andra också skulle tycka om den.

    Jag ska kolla upp ev. justeringar med den andra bilden och se hur det blir :)

    #125319
    Emil
    Deltagare

    Första. Tycker att den andra blir lite för rörig.

    #125323
    MeraSmycken
    Deltagare

    Jag “röstar” också på den första :-)

    #125338
    WebWatch
    Medlem

    Samma här, första!

    #125346
    Murmelin
    Deltagare

    Det största problemet som jag ser det är att ingen av varianterna fungerar i mindre format. Ska du trycka den på exempelvis ett visitkort kommer den vara näst intill oläslig.

    #125348
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag som är totalt okunnig i design och i allt vad Photoshop heter, varför skulle detta vara ett problem, är det inte bara att krympa skiten om man har den i EPS?

    @Murmelin 22466 wrote:

    Det största problemet som jag ser det är att ingen av varianterna fungerar i mindre format. Ska du trycka den på exempelvis ett visitkort kommer den vara näst intill oläslig.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 26 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.