- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 1 månad sedan av danielandersson. 
- 
		FörfattareInlägg
- 

6 september, 2011 kl. 09:40 #96411flying_c DeltagareGoddagens. Vi funderar på att byta CMS från Joomla till någonting annat för klarna.com 
 Lösningen behöver skala i takt med organisationen och det viktigaste är att den stödjer sprÃ¥khantering pÃ¥ ett bra sätt och har en utvecklad rättighetshantering.Anställda utan programmeringsvana behöver kunna logga in och översätta artiklar sÃ¥väl som input-fält i formulär. Rättighetshantering som stödjer att en viss person/roll fÃ¥r tillgÃ¥ng till en viss del av sidan. HR-avdelningen administrerar jobbsidan osv. Har ni nÃ¥gra spontana tips? Hittills tror vi mest pÃ¥ drupal 7 men alla förslag är välkomna. 6 september, 2011 kl. 10:55 #126210 danielanderssonDeltagare danielanderssonDeltagareInnan jag hade läst igenom inlägget sÃ¥ tänkte jag ”Drupal”, dÃ¥ det verkar vara grymt flexibelt och kraftfullt. En liten disclaimer är väl att jag aldrig använt det, men det VERKAR bra  
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.