Startsida Forum Övrigt Off-topic Intressant med Posten, Klarna och MediaAnalys?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Författare
    bloggus
    Deltagare

Så tror ni att detta kan vara något nytt och intressant? Någon som bestämt sig att ni skall ta börja dagen med det seminariet?

http://www.konverteraflera.nu/

Katrin Lundgren
    Deltagare

Hade det varit lokalt hade jag absolut gått. Kunskap väger inte mycket som jag tror det var Berra som sa. Alltid snappar man upp något matnyttigt

pete
    Deltagare

tänkte kika in på malmöfrukosten och lära mig lite

Parvelito
    Deltagare

Det är ju bara för storstadsboende sörlänningar :-)

Jag har full förstÃ¥else för att man inte kan besöka alla städer, eller ens alla av de 20 största, men bara Stockholm, Göteborg & Malmö känns lite ”trött”. Kan man inte nÃ¥gon gÃ¥ng lägga lappar i en hatt med städer som Karlskrona, Kalmar, Växjö, Jönköping, Linköping, Skövde, Halmstad, Uppsala, Örebro, VästerÃ¥s, Karlstad, Gävle, Borlänge, Sundsvall, Östersund, UmeÃ¥, SkellefteÃ¥ och LuleÃ¥ pÃ¥, och sÃ¥ dra tvÃ¥ eller tre av dem. Det kommer mÃ¥hända inte lika mÃ¥nga, men kanske mer engagerade människor.

Nicklas
    Deltagare

Hade det varit lokalt så hade jag oxså trillat in.

MediaAnalys
    Deltagare

Hej allihopa och tack för all er input!
    Vi kommer ta med era åsikter i vår utvärdering och se om vi kan ha en mer utförlig turné till våren.
    Ni som tycker att vi ska besöka fler mindre städer, har ni något förslag på någon?

Joel
    Deltagare

Gävle eller Sundsvall!!! ;)

fotofyndet
    Deltagare

Sundsvall har ju växt fram till att bli norra Sveriges e-handelscentrum så svaret är givet :)

martinkiland
    Deltagare

Kan nog va intressant. Anmälde mig till gbg-frullen!

bloggus
    Deltagare

Ja, det får bli Malmö. Blir bara tufft att komma upp så tidigt :)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.