Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Behöver er hjälp med val av domännamn!
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 1 månad sedan av Stampelstugan.
-
FörfattareInlägg
-
15 september, 2011 kl. 14:15 #96457lukasbrismanDeltagare
Hej på er. Testade att skriva ett inlägg på WN angående detta, men fick inte någon vidare respons. Provar här istället
Skulle behöva er hjälp med att brainstorma fram ett bra namn för vår kommande e-butik som skall sälja gymutrustning i form av träningsmaskiner o.dyl. (troligtvis ej kosttillskott och liknande).
Mitt bästa förslag just nu är ”pu mp ed punkt se”. Ett domän som i mina öron låter rätt fräckt, som kan fungera mainstream, som sätter sig i skallen, som skulle se fräckt ut på en t-shirt, osv. Har köpt domänen, så ingen funderar på att sno den för mig
Vad tycker ni? Har ni några andra förslag, eller synpunkter på mitt förslag?
15 september, 2011 kl. 14:20 #126775AndreasDeltagareVarför inte puntta.se (uttalas pontta) ? Det ordet använder vi i Finland när vi går på gym och lyfter skrot, kanske går att använda i Sverige också?
Bara en tanke. Pumped, är helt okej tycker jag, bara folk kan stava det.
15 september, 2011 kl. 14:27 #126776lukasbrismanDeltagarePuntta är ju inte direkt så lätt att stava till heller, speciellt inte om det uttalas med O hehe. Men tack för tipset!
15 september, 2011 kl. 15:31 #126781StampelstuganDeltagareJag gillar domännamnet men skulle med namnet förvänta mig att hitta just kosttillskott, träningskläder, hantlar och såklart maskiner
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.