Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback pĂ„ StĂ€mpelstugan
- Detta Àmne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 14 Är sedan av
Tian.
-
FörfattareInlÀgg
-
29 september, 2011 kl. 13:58 #96542
Stampelstugan
DeltagareThis is it! Ăgonblicket jag fasat lite för, jag granskar gĂ€rna andras sidor och ger feedback men det Ă€r nervöst att slĂ€nga ut butiken för andras granskande ögon.
MEN, jag vet hur nyttigt det Àr och jag har med tiden blivit hemmablind sÄ jag ser nog inte ens felen lÀngre. DÀrför behöver jag er hjÀlp.
SĂ„ jag vore extremt tacksam om ni kunde tycka till om allt, allt, allt och lite till
Butiken hittar ni hÀr.
Shoot! :rolleyes:
29 september, 2011 kl. 19:41 #127871Tian
DeltagareFörsta intrycket – jĂ€ttefin! Snygga fĂ€rgval.
Bra texter, och informativt ”Hur gör man”!
F-skattsedel bör du ha / stÄ med.
Organisationsnummer, kanske pĂ„ ”Villkor”sidan istĂ€llet för ”kontakt”sidan.Det var efter en snabbtitt frĂ„n mig!
Lycka till med starten!!29 september, 2011 kl. 19:55 #127872GregerA
DeltagareDet har blivit en riktigt snygg sida. Hoppas det gÄr bra för dig nÀr du nu kommer igÄng.
Enligt vad som framkommit i en annan trÄd hÀr sÄ accepterar inte Konsumentverket att org.nr endast finns i villkoren, sÄ ha det tillsammans med all övrig info om företaget.
30 september, 2011 kl. 05:59 #127882Stampelstugan
DeltagareTack för er feedback av sidan!
Jag har lagt till org.nr Ă€ven i villkoren sĂ„ nu finns de pĂ„ 2 stĂ€llen, har ocksĂ„ lagt till att jag har f-skatt. RĂ€cker det sĂ„ eller behöver jag ha det Ă€ven under ”Om StĂ€mpelstugan”?
30 september, 2011 kl. 09:06 #127899Tian
DeltagareDet rÀcker tycker jag!
”Om” Ă€r bra som det Ă€r, jag gillar nĂ€r det Ă€r personligt! -
FörfattareInlÀgg
- Du mÄste vara inloggad för att svara pÄ detta Àmne.