Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på min sida

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 23 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96693
    sweetsandy
    Medlem

    Hej

    Jag heter Sandra och driver en webbshop som heter Sweetsandy.se

    Jag skulle verkligen bli jätte glad om någon med kanske några års erfarenhet av webbshoppar kan titta på min sida och säga allmänt vad man tycker. Saknas de något? Ska man ändra på något. Alla tips är välkomna.

    Tacksam för svar

    http://sweetsandy.se

    #129129
    sweetsandy
    Medlem

    @sweetsandy 26633 wrote:

    Hej

    Jag heter Sandra och driver en webbshop som heter Sweetsandy.se

    Jag skulle verkligen bli jätte glad om någon med kanske några års erfarenhet av webbshoppar kan titta på min sida och säga allmänt vad man tycker. Saknas de något? Ska man ändra på något. Alla tips är välkomna.

    Tacksam för svar

    http://sweetsandy.se

    Testar själv och *svarar`* Ingen som vill kommentera min sida :/

    #129130
    basse1985
    Deltagare

    Jag kan svara.

    Tittade lite snabbt på din sida och tycker direkt att du har alldeles för många färger!
    Man vet inte var man ska kolla.

    Minska antalet färger till ca 3 st och rikta dem dit du vill att kunden ska kolla. Gör bakgrunden lite mindre röd…Häv fram produkterna mer.

    Ser att du har 2319 pers som gillar din sida på facebook! Det är bra jobbat.

    #129131
    sweetsandy
    Medlem

    Tack för svaret så kul att få höra feedback.
    Och verkligen jätte bra att du säger att de upplevs lite rörigt med färgerna.

    Man blir så lätt *hemmablind* när man själv håller på.

    #129134
    sweetsandy
    Medlem

    @basse1985 26651 wrote:

    Jag kan svara.

    Tittade lite snabbt på din sida och tycker direkt att du har alldeles för många färger!
    Man vet inte var man ska kolla.

    Minska antalet färger till ca 3 st och rikta dem dit du vill att kunden ska kolla. Gör bakgrunden lite mindre röd…Häv fram produkterna mer.

    Ser att du har 2319 pers som gillar din sida på facebook! Det är bra jobbat.

    Basse- Jag satt och funderade på hur man ska häva fram produkterna. Hur tänkte du då? Nyfiken?

    // Sweetsandy

    #129136
    Per Nilsson
    Deltagare

    Du har massor med särskrivningar.

    //Per

    #129138
    sweetsandy
    Medlem

    Ok. Tack Per. Måste kolla över de är riktigt dålig på särskrivningar. Har hört de förut. Vet du om de finns nåt bra program för de?

    #129140
    Per Nilsson
    Deltagare

    @sweetsandy 26660 wrote:

    Ok. Tack Per. Måste kolla över de är riktigt dålig på särskrivningar. Har hört de förut. Vet du om de finns nåt bra program för de?

    De flesta rättstavningsprogram gör tvärtom när det gäller särskrivningar, de gillar inte när man skriver ihop ord som bör skrivas ihop.

    Alla ord som består av två eller flera olika ord ska skrivas som ett ord.

    Exempel på din sida:

    Jätte fin = jättefin
    Jätte fina = jättefina
    Rockabilly / Pinup tjejen = Rockabilly- pinuptjejen

    Och så vidare och så vidare :)

    #129142
    sweetsandy
    Medlem

    Ja de är därför de blir så knepigt ;) Rättar texterna i word, men får alltid höra att jag har mycket fel på sidan. Tycker de där är jätte svårt.
    Men tack för dom orden ;) Då kan jag ändra de.

    #129144
    Per Nilsson
    Deltagare

    @sweetsandy 26664 wrote:

    Ja de är därför de blir så knepigt ;) Rättar texterna i word, men får alltid höra att jag har mycket fel på sidan. Tycker de där är jätte svårt.
    Men tack för dom orden ;) Då kan jag ändra de.

    Annars var butiken fin :)

    Jätte svårt = jättesvårt ;)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 23 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.