Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel e-handelarjulbord i Söderhamn

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Katrin Lundgren
    Deltagare

Hur gick det, vilka kommer nästa söndag? Vilken tid blev det?

Parvelito
    Deltagare

Vi gör så här att vi utsträcker anmälningstiden till Onsdag den 23/11 kl 23.59 så kan jag boka på Torsdag och återkomma med exakta tider då.

Anmälda hittills är:
    Undertecknad
    Katrin + Erik från Kodmyran
    Christer från Fotofyndet
    Joel & Jeff från Partykungen
    Diyar från Evomedia
    Nicklas från Alnö Trading

Totalt 8 personer hittills.

evomedia
    Deltagare

Låter bra det=) kom igen nu ni som inte anmält er ännu;)

fotofyndet
    Deltagare

Jag har mailat och fejsbookat och stött på ett par som har varit med i olika sammanhang tidigare, så får vi se om vi kan lura med nån fler.

Katrin Lundgren
    Deltagare

Kanske vi får med ngn sundsvallshandel som var på ejandelsdagarn ska maila lite

GregerA
    Deltagare

@Kodmyran 28240 wrote:

… ejandelsdagarn…

Nu fÃ¥r nog Erik lÃ¥sa in glöggen … :D

Det skulle varit kul att komma, men just nu funkar det inte. Hoppas det blir fler tillfällen.

fotofyndet
    Deltagare

@GregerA 28242 wrote:

Det skulle varit kul att komma, men just nu funkar det inte. Hoppas det blir fler tillfällen.

Det är lugnt, danskar är ursäktade. :D Även om det såklart hade varit kul att träffa dig.

Katrin Lundgren
    Deltagare

@GregerA 28242 wrote:

…….eller iphonen som gör att man stavar som en kratta:D

Hade varit kul att träffa dig men jag förstår att det är svårt. Vi ses säkert någon annan gång framöver.

Katrin Lundgren
    Deltagare

Har skickat ut ett mail till e-handelsdagsdeltagarna. Ni som bor långt ifrån får ursäkta om ni också fick det, men jag hoppas ni kan stå ut med ett spam om året ;-). Annars får ni skälla på mig i tråden. Hoppas även Berra står ut med att parvelitomail samt telefon fick står som anmälningsställe. Annars får du skälla på mig när vi ses.

Lastbryggan
    Deltagare

Tyvärr ser det inte ut som att jag har tid att komma om inte nÃ¥got drastiskt händer och det kommer en god fe och ger mig en massa ”extra timmar/dagar”. Hade varit perfekt om man kunde trycka in nÃ¥gra extra dagar i nästa vecka.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.