Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Äntligen kommer Facebook med tidslinje för företagssidorna också!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 32 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97230
    Lina.Nilsson
    Deltagare

    Jag blev faktiskt ganska glad när jag läste den här nyheten! 😎 Facebook gör om företagssidorna – Dagens Media Det innebär många nya möjligheter för oss alla med en fanpage på Facebook.

    #137915
    evomedia
    Deltagare

    Är det bara jag som ogillar timeline?:P

    #137921
    Per Nilsson
    Deltagare

    @evomedia 36428 wrote:

    Är det bara jag som ogillar timeline?:P

    Nej :) På min personliga sida vill jag inte ha den.

    Däremot så var det rätt så snyggt på företagssidan.

    Jag har redan lanserat den för Knivhuset: Knivhuset – Shopping/Detaljhandel – Bromma, Sweden | Facebook

    Fråga:

    Är det någon som vet hur jag byter kategoribild på event-fliken?

    #137923
    fotofyndet
    Deltagare

    @evomedia 36428 wrote:

    Är det bara jag som ogillar timeline?:P

    Nej, jag avskyr den också.

    #137930
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    här är en till som inte ser vitsen med tidslinjen, känns rörigare är min spontana syn

    #137934
    Per Nilsson
    Deltagare

    Den är rätt så kass den nya tidslinjen för företag. Finns ingen möjlighet (idag) att ändra plats på de olika flikarna. En flik ser man bara hälften av.

    Jag hoppas att facebook fixar detta.

    #137935
    Nicklas
    Deltagare

    Gillar verkligen inte tidslinjen, har försökt vänja mig genom att besöka de som infört detta men jag tycker bara det är rörigt.

    #137937
    pyhobby
    Deltagare

    Jag håller med, känns lite rörigt allting, men man vänjer sig nog vid detta också:)

    #137951
    martinkiland
    Deltagare

    Här trodde man det hängde folk som gillade nytänk!? :D Jag tycker det är snyggt, och jag blev också glad när det kom till företagssidorna. Nu kan man mer få företagets prägel på sidan.

    #137953
    Nicklas
    Deltagare

    @martinkiland 36466 wrote:

    Här trodde man det hängde folk som gillade nytänk!? :D Jag tycker det är snyggt, och jag blev också glad när det kom till företagssidorna. Nu kan man mer få företagets prägel på sidan.

    Tänk på hur dina kunder upplever det, när jag har svårt att vänja mig hur är det då får mina kunder?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 32 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.