Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback till Sarendo
- Detta ämne har 24 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av Sarendo. 
- 
		FörfattareInlägg
- 

13 februari, 2012 kl. 19:57 #97380Sarendo DeltagareHej, Jag har nyligen startat min första ebutik/webbshop http://www.sarendo.se och söker nu feedback pÃ¥ vad som kan göras bättre. Jag är tacksam för alla förslag. Finns nog säkert en hel del som kan göras bättre men svÃ¥rt att se när man saknar den praktiska erfarenheten frÃ¥n e-handel.:rolleyes: Mvh: Michael 13 februari, 2012 kl. 20:54 #136444DavidWigg DeltagareJag som precis är ute efter en ny plÃ¥nbok Tyckter det ser fint ut. Fast min första reaktion var pÃ¥ annonsen du har i högerspalten. Enligt mig inte relevant. Kanske kika pÃ¥ en snabbkassa ocksÃ¥. 13 februari, 2012 kl. 21:51 #136451Jimmy Ostrom DeltagareJag hÃ¥ller med, bort med annonsen! Sen fÃ¥r du byta färgen pÃ¥ bakgrunden i toppen eller texten, för denna skär sig i mina ögon (ser det dÃ¥ligt kanske jag ska skriva istället:o). Sen skulle jag personligen inte köpa en plÃ¥nbok som jag inte kan se alla fack i, sÃ¥ typ 3 bilder pÃ¥ varje plÃ¥nbok är nog att önska. Sen när du växer dig stor sÃ¥ skulle jag satsat pÃ¥ 360 grader sÃ¥ man kan gotta in sig riktigt innan man köper ”plÃ¥nkan” som vi säger i SkÃ¥ne land:) 13 februari, 2012 kl. 22:07 #136453Sarendo Deltagare@Jimmy Öström 34811 wrote: Jag hÃ¥ller med, bort med annonsen! Sen fÃ¥r du byta färgen pÃ¥ bakgrunden i toppen eller texten, för denna skär sig i mina ögon (ser det dÃ¥ligt kanske jag ska skriva istället:o). Sen skulle jag personligen inte köpa en plÃ¥nbok som jag inte kan se alla fack i, sÃ¥ typ 3 bilder pÃ¥ varje plÃ¥nbok är nog att önska. Sen när du växer dig stor sÃ¥ skulle jag satsat pÃ¥ 360 grader sÃ¥ man kan gotta in sig riktigt innan man köper ”plÃ¥nkan” som vi säger i SkÃ¥ne land:) Menar du menyraderna eller bannern? AngÃ¥ende annonsen, kör just nu pÃ¥ en ”gratis” variant pÃ¥ denna webbshoppen, men om man betalar en mÃ¥nadsavgift sÃ¥ slipper man visst annonsen och fÃ¥r lite mer funktioner. (storedo webbshopp jag använder just nu) PÃ¥ det stora hela mkt bra tips, ska ta dem till mig och se vad jag kan göra, om 
 ni kommer pÃ¥ fler saker sÃ¥ lyssnar jag gärna pÃ¥ dem med.Mvh: Michael 13 februari, 2012 kl. 22:08 #136454Jimmy Ostrom DeltagareBannern menar jag @Sarendo 34814 wrote: Menar du menyraderna eller bannern? AngÃ¥ende annonsen, kör just nu pÃ¥ en ”gratis” variant pÃ¥ denna webbshoppen, men om man betalar en mÃ¥nadsavgift sÃ¥ slipper man visst annonsen och fÃ¥r lite mer funktioner. (storedo webbshopp jag använder just nu) PÃ¥ det stora hela mkt bra tips, ska ta dem till mig och se vad jag kan göra, om 
 ni kommer pÃ¥ fler saker sÃ¥ lyssnar jag gärna pÃ¥ dem med.Mvh: Michael 14 februari, 2012 kl. 00:28 #136463Prix Deltagare@Jimmy Öström 34811 wrote: Sen när du växer dig stor sÃ¥ skulle jag satsat pÃ¥ 360 grader sÃ¥ man kan gotta in sig riktigt innan man köper ”plÃ¥nkan” som vi säger i SkÃ¥ne land:) Host* Blekinge… :rolleyes: 14 februari, 2012 kl. 00:31 #136464Prix DeltagareBort med annons (redan sagt) Bilderna bör se mer professionella ut för att jag skulle bli lockad att pröjsa 200 spänn. Texten ”Du betalar snabbt och enkelt…. se ”Köpvillkoren” ” – Hade jag tagit bort, blir för mycket text och jag ser ju redan vid sidan vad jag kan betala med. 14 februari, 2012 kl. 09:00 #136482Per Nilsson DeltagareHej Michael! I grund och botten sÃ¥ är sidan fin. Mina tips är följande: Vegetabiliskt äkta skinn = syntax error (Eller är det potatisskal som plÃ¥nböckerna är gjorda av?). Ha en inte kursiv stil pÃ¥ framsidan. Gör även texten lite tydligare (större). Gör en lite snyggare logga istället för texten som du har högst upp pÃ¥ sidan. Med vänlig hälsning 
 Per14 februari, 2012 kl. 09:03 #136483Jimmy Ostrom DeltagareHe he, jag vet……Men jag är en SkÃ¥ning i grunden och ser mig som en SkÃ¥ning:) @Prix 34827 wrote: Host* Blekinge… :rolleyes: 14 februari, 2012 kl. 09:20 #136485pyhobby DeltagareHÃ¥ller med Prix angÃ¥ende bilderna, dessa bör ni försöka fixa bättre. PlÃ¥nböcker av hög kvalitet, men bilderna gör tyvärr att man inte fÃ¥r samma uppfattning när man surfar runt i butiken. OT: Prix, SkÃ¥neland = SkÃ¥ne, Blekinge, Halland och Bornholm:rolleyes: 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Finns nog säkert en hel del som kan göras bättre men svårt att se när man saknar den praktiska erfarenheten från e-handel.:rolleyes:
 Finns nog säkert en hel del som kan göras bättre men svårt att se när man saknar den praktiska erfarenheten från e-handel.:rolleyes: