Startsida Forum Övrigt Off-topic En ehandlares semesterdröm

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Författare
    Lastbryggan
    Deltagare

Som liten företagare med fĂ¥ anställda (läs 1) förutom min fru och jag sĂ¥ är man förpassad att inte ha semester pĂ¥ sommaren dĂ¥ hela personalstyrkan ger sig ut och gör landet osäkert.

Detta gör mig absolut ingenting, snarare tvärtom tycker jag att det är underbart att fĂ¥ Ă¥ka iväg när det är som jävligast i Sverige och vi brukar alltid vara borta över jul & nyĂ¥r. Av olika anledningar blev vinterns semester inställd men vad gör väl det när man nu fĂ¥r plocka fram resväskorna igen.

I morgon eftermiddag lyfter vi mot Köpenhamn för vidare transport pĂ¥ torsdag morgon. SĂ¥ pĂ¥ fredag lunch är tanken att jag skall gĂ¥ barfota runt den lilla ön pĂ¥ bilden. Enligt rykte skall det ta ca 15 minuter att gĂ¥ runt hela ön. Snacka om att varva ner…

Vi har en härlig villa pĂ¥ pĂ¥lar i vattnet och dĂ¥ vi har trĂ¥dlöst internet pĂ¥ rummet kan jag tänka mig att jag postar en ny egentagen bild i trĂ¥den när jag sitter och läser pĂ¥ ehandel.se med en kall bärs i handen och tittar ner i det turkosa vattnet.

När vi i början av mars lämnar denna paradisö sĂ¥ blir det för nĂ¥gra dagars storstadspuls och ryktet säger att det finns finfina fynd att göra i det landet om man gillar elektronik, och vem gör inte det…?

Efter storstadspulsen kommer en stĂ¥lfĂ¥gel att förflytta oss i nordöstlig rikting för en dryg vecka med kultur och mycket att titta pĂ¥.

Efter kulturshocken drar vi väster ut för lite storstadspuls igen för att efter det Ă¥ka söderut och avsluta resan med sol, bad och party i en dryg mĂ¥nad.

Semester för mig betyder ocksĂ¥ begränsningar i surfandet och det innebär att jag inte kommer vara speciellt aktiv i forumet under en tid framĂ¥t. Däremot skall jag försöka uppdatera trĂ¥den med ett foto frĂ¥n varje land sĂ¥ att ni vet att jag lever och frodas.

Hasta la vista kära ehandelskollegor.

Jimmy Ostrom
    Deltagare

He he ha det riktigt gott:).

Jag är inte alls avis:rolleyes:

Katrin Lundgren
    Deltagare

ha det gott

Richie72
    Deltagare

You are living the dream.
    Hoppas ni fĂ¥r det bra.

fotofyndet
    Deltagare

Du är en förebild pĂ¥ mĂ¥nga sätt Mats. Jag är nästan mest avundsjuk pĂ¥ den kvalitetstid du och frugan fĂ¥r tillsammans, vi är glada om vi fĂ¥r ett par timmar…

Ha det gott!

Tomas
    Deltagare

Var är moderatorn när man behöver dem, lĂ¥s eller radera trĂ¥den genast:D Skämt Ă¥sido om ett par Ă¥r är vi förhoppningsvis nĂ¥gra fler som kan följa ditt exempel.
    Bon voyage!

Majsan
    Deltagare

Ha det riktigt gott pĂ¥ resan nu Mats och ta väl hand om er. Det kan du och frugan behöva efter hösten och vintern :)

Hoppas att vi syns snart

Per Nilsson
    Deltagare

Najs!

Ha en skön semester!

//Per

Crilles
    Deltagare

Ja ha det riktigt gott Mats! Å gör nu inget, vi andra inte skulle ha gjort :rolleyes::D

Jimmy Ostrom
    Deltagare

He he he skrattar sĂ¥ jag grĂ¥ter:):)

@Tomas 35493 wrote:

Var är moderatorn när man behöver dem, lĂ¥s eller radera trĂ¥den genast:D

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Du mĂ¥ste vara inloggad för att svara pĂ¥ detta ämne.