Startsida › Forum › E-handelsforumet › Köp & Sälj › Säljutbildningar säljes
- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 7 månader sedan av hansanders. 
- 
		FörfattareInlägg
- 

28 februari, 2012 kl. 11:03 #97497Per Nilsson DeltagarePassa pĂĄ att fĂĄ din livs säljutbildning! Under en heldag gĂĄr vi igenom grundläggande försäljningstekniker som fungerar bĂĄde i telefon och i möten. Kursen innehĂĄller bland annat: – Hur man gör en behovsanalys 
 – Hur man presenterar sitt förslag
 – Hur man trimmar sin lyhördhet (Krokodil och elefantmetoden)
 – Vad en ROI är och hur man presenterar denna för kunden
 – Mötesbokningsteknik
 – Vad man ska göra innan man kontaktar en potentiell kund
 – Avslutsteknik
 – KundförstĂĄelse
 – Hur man skriver ett säljbrev pĂĄ korrekt svenska
 – Hur man anpassar budskapet
 – Vad man INTE ska göra när man pratar med en potentiell kundDetta är bara nĂĄgra bitar ur programmet. Har du nĂĄgra speciella önskemĂĄl eller behov sĂĄ inkluderar vi även dessa. 9 mars, 2012 kl. 12:33 #138726JohanFlanders DeltagareVad en ROI är? Menar du Return On Invest sĂĄ är ju meningsuppbyggnaden helt uppĂĄt väggarna 9 mars, 2012 kl. 13:01 #138736hansanders Deltagare@JohanFlanders 37327 wrote: Vad en ROI är? Menar du Return On Invest sĂĄ är ju meningsuppbyggnaden helt uppĂĄt väggarna JohanFlanders: Ă„r du en Messerschmitt eller ett troll som man inte ska mata ? 9 mars, 2012 kl. 13:17 #138738Andreas DeltagareROI = Return of investment. Hör till grunderna i investeringsplanering. 14 mars, 2012 kl. 13:34 #139159JohanFlanders Deltagare@hansanders 37337 wrote: JohanFlanders: Ă„r du en Messerschmitt eller ett troll som man inte ska mata ? Jag väljer att definera Messerschmitt själv och det lĂĄter ju skarpt. Luftwaffe var ju trots allt mer framgĂĄngsrika än RAF 14 mars, 2012 kl. 16:44 #139198hansanders Deltagare@JohanFlanders 37791 wrote: Luftwaffe var ju trots allt mer framgĂĄngsrika än RAF Hmm, jag fick lära mig i skolan att det sket sig rejält för Herrman Göring & Co, men du har kanske annan information… 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.